beantwoord

Welke facturen wel of niet betaald?

• 21 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo,

Wij zijn daarnet ingelogd op "Mijn Telfort" en daar staat dat enkel het maandbedrag van deze maand betaald is en elke maand ervoor tot aan oktober 2015 (!) niet betaald.
Kijk ik onder in het overzicht, dan staat onder kolom "Betaald" overal "Wordt verwerkt", enkel weer bij deze maand waar wel "Betaald" staat.
Zie bijlage.

Graag zou ik het correcte overzicht willen zien, zodoende kunnen wij zien of wij een achterstand hebben, voor ons is dit nu onmogelijk.
Ons klantnummer is: 1001512149.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Joey.
icon

Beste antwoord door Michael 25 oktober 2016, 11:28

Hi Joey,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Het overzicht lijkt inderdaad niet te kloppen. In werkelijk zijn de facturen wél goed verwerkt. Je krijgt dit overzicht te zien omdat je onlangs bent overgezet naar een ander, administratief, systeem. We proberen ervoor te zorgen dat de weergave van de facturen zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Mijn excuses voor de verwarrende situatie.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Joey,

Bedankt voor het aanmaken van een topic.

Het overzicht lijkt inderdaad niet te kloppen. In werkelijk zijn de facturen wél goed verwerkt. Je krijgt dit overzicht te zien omdat je onlangs bent overgezet naar een ander, administratief, systeem. We proberen ervoor te zorgen dat de weergave van de facturen zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Mijn excuses voor de verwarrende situatie.
Reputatie 8
Badge +16
Het klopt dat je dit zo ziet, en ja het klopt ook niet, er wordt door Telfort aan gewerkt om dit probleem op te lossen. Kijk even in dit topic: https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/de-mijn-telfort-omgeving-vernieuwd-60716/index1.html
Bedankt voor je snelle reactie.

Ben het volledig eens met je reactie betreffende of het een stagair is geweest, ik snap niet dat het in zijn huidige vorm live is gezet.

Slechte zaak, Telfort, ongeacht met welk antwoord je komt.

Reageer