beantwoord

Wat met Telfort ID te doen bij meerdere mobiele abonnementen

• 1 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik wil inloggen op MijnTelfort mobiel lees ik dat ik binnenkort mijn email adres moet gebruiken als user name. Ik heb echter meerdere mobiele apparaten, met verschillende telefoonnummers en bijbehorende accounts en verschillende user names (het telefoonnummer). Hoe gaat dat wanneer mijn email adres voor alle accounts de user name wordt?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 1 oktober 2019, 23:20

Er moet nog niets. Het kan.
Als je al een mailadres voor 1 account hebt ingesteld houd je gewoon je 06 nummers als inlog voor die andere accounts.
Bekijk reactie

2 reacties

Er moet nog niets. Het kan.
Als je al een mailadres voor 1 account hebt ingesteld houd je gewoon je 06 nummers als inlog voor die andere accounts.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Waalnoot, ik snap dat je je dit afvraagt, goed dat je het hier laat weten!

Wat @nelly jacoba aangeeft klopt helemaal. Je bent niet verplicht om een Telfort ID aan te maken. Het is op dit moment niet mogelijk om meerdere mobiele nummers aan één Mijn Telfort account te koppelen. Daarom lijkt het me voor jou handiger en makkelijker om de inlog voor de mobiele abonnementen te laten zoals het nu is. Dan kan je gewoon op Mijn Telfort inloggen met het mobiele nummer van het abonnement dat je wilt bekijken.

Is het zo duidelijk? Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer