beantwoord

Wat is mijn klantnummer

• 8 juli 2019
  • 4 reacties
  • 370 keer bekeken

Ik wil mijn mobiele abonnement samenvoegen met mijn thuis pakket. Maar hoe ik ook zoek, ik kom overal lange cijferreeksen tegen maar niet één die begint met 2000000(oid).Kunnen jullie mij helpen aub? Bij voorbaat dank. Groetjes Peter Rotterdam.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Galdor68 8 juli 2019, 17:39

Het 2000000 nummer heb je hier niet bij nodig. Dit is het nummer voor je TV abonnement deze gebruik je samen met een pincode voor de tv app en tv ontvanger.

Je klantnummer van je thuispakket vind je meteen onder de adres regel van je facturen.
Bekijk reactie

4 reacties

Het 2000000 nummer heb je hier niet bij nodig. Dit is het nummer voor je TV abonnement deze gebruik je samen met een pincode voor de tv app en tv ontvanger.

Je klantnummer van je thuispakket vind je meteen onder de adres regel van je facturen.
Dank je wel. Inmiddels met hulp van de helpdesk probleem opgelost. En de iTV app werkt nu prima. 👍
De vraag ging als ik het goed begrijp over het samenvoegen van Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel dat is gelukt met de hulp van Telefonische helpdesk?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @PM Teller, ik lees dat je vraag met hulp van de klantenservice beantwoord is. Heel erg fijn. 🙂

Mocht er nog weer iets zijn. Laat het ons dan vooral weten.

Reageer