beantwoord

Wat is mijn gebruikersnaam voor Mijn Telfort?

• 29 januari 2014
  • 4 reacties
  • 1278 keer bekeken

Ik krijg het niet voor elkaar in te loggen op Mijn telfort. Daarom ontvang ik graag een nieuwe gebruikersnaam.....deze had ik telefonisch al aangevraagd maar ik kreeg een wachtwoord thuisgestuurd...
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 30 januari 2014, 12:12

Ivovdl,

Mijn excuses dat dit niet geheel duidelijk is. Uit jouw bericht begrijp ik dat je wilt inloggen voor Internet & Vast bellen. Jouw gebruikersnaam is het hoofd e-mailadres. De brieven met de gebruikersnaam en het wachtwoord worden apart verstuurd. Mocht je niet weten wat jouw hoofd e-mailadres stuur mij dan een privébericht met jouw naw-gegevens en 06-nummer, dan vraag ik deze voor je op.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Overigens ben ik nu pas 2 maanden aangesloten bij Telfort, en als het nu al zo slecht met de communicatie loopt, ga ik me maar eens verdiepen in de andere aanbieders. Via Twitter heb ik ook nooit een reactie gekregen, moest ik betalen voor het bellen naar Telfort, terwijl je dan een paar minuten in de wacht moet staan en je daarna de verkeerde spullen thuisgestuurd krijgt....

Slechte service hoor....
Reputatie 3
Badge +1
Ivovdl,

Mijn excuses dat dit niet geheel duidelijk is. Uit jouw bericht begrijp ik dat je wilt inloggen voor Internet & Vast bellen. Jouw gebruikersnaam is het hoofd e-mailadres. De brieven met de gebruikersnaam en het wachtwoord worden apart verstuurd. Mocht je niet weten wat jouw hoofd e-mailadres stuur mij dan een privébericht met jouw naw-gegevens en 06-nummer, dan vraag ik deze voor je op.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Ivovdl,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb jouw gebruikersnaam zojuist via een privébericht verstrekt.

Denise
Ik krijg het ook niet voor elkaar, mijn email is huib1@hotmail.com 

mvg Huib

Reageer