beantwoord

Wachtwoorden Mijn Telfort en webmail kwijt

• 20 maart 2019
  • 6 reacties
  • 268 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben het wachtwoord van Mijn Telfort en de webmail kwijt. De reset functionaliteiten verwijzen naar elkaar en zijn dus niet bruikbaar.
Ik dacht dat ik in het verleden een automatische forward regel had ingesteld naar een ander emailadres, maar ik krijg mailtjes naar mijn telfort adres niet ergens anders binnen.

Is het mogelijk om (ten minste) één van de accounts te resetten?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 maart 2019, 16:43

Ik zie het, merci! Ik heb de Mijn Telfort gebruikersnaam daarmee opgezocht en in privébericht aan je gestuurd. Op het e-mailadres dat aan jouw Telfort forumprofiel is gekoppeld heb je een mail gekregen waarmee je het wachtwoord opnieuw kan instellen. Met die gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord zal je vervolgens kunnen inloggen.
Nadat je bent ingelogd kan het het wachtwoord van het Telfort e-mailadres ook wijzigen. Lukt dat daarmee?

Het is ook mogelijk om inzicht te krijgen in alle gegevens die wij van je hebben, ik kan dat niet zelf doen maar bij de punten 11 en 12 van het privacystatement wordt dit uitgelegd.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @forumgebruiker0, welkom op het Telfort forum. Op die manier kan je inderdaad vast komen te zitten in een cirkel, dat is niet handig! De gebruikersnaam van de Mijn Telfort blijft gelijk, maar ik kan het e-mailadres aanpassen waar de wachtwoordreset heen wordt gestuurd.
Daarvoor heb ik nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig, zou je je forumprofiel aan kunnen vullen met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het e-mailadres wijzigen en de gebruikersnaam naar je sturen zodat je weer in de Mijn Telfort omgeving kunt loggen. Daarna zal je daar het wachtwoord voor het e-mailadres zelf weer kunnen wijzigen. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Heb het toegevoegd in "extra informatie". Kan me trouwens niet herinneren dat ik mijn geboortedatum ooit heb opgeven. Is het mogelijk om dat uit jullie systemen te verwijderen?

Edit: Toch maar aangepast naar NAW
Reputatie 8
Badge +11
De geboortedatum kan ik niet verwijderen, die is nodig voor de verificatie van de gegevens. Zonder de volledige gegevens kunnen en mogen we niets doen met een abonnement. Ik zie de geboortedatum er nu nog niet bij staan, zou je die er nog aan toe kunnen voegen?
Reputatie 1
Ik heb het weer terug gezet. Zou je mij ook uit kunnen leggen hoe ik inzicht krijg in de alle gegevens zoals jullie die van mij hebben?
Kan me niet herinneren dat ik zelf geboortedatum heb doorgegeven, maar da's al weer zo'n tijd geleden.. vraag me wel af wat er nog meer is opgeslagen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het, merci! Ik heb de Mijn Telfort gebruikersnaam daarmee opgezocht en in privébericht aan je gestuurd. Op het e-mailadres dat aan jouw Telfort forumprofiel is gekoppeld heb je een mail gekregen waarmee je het wachtwoord opnieuw kan instellen. Met die gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord zal je vervolgens kunnen inloggen.
Nadat je bent ingelogd kan het het wachtwoord van het Telfort e-mailadres ook wijzigen. Lukt dat daarmee?

Het is ook mogelijk om inzicht te krijgen in alle gegevens die wij van je hebben, ik kan dat niet zelf doen maar bij de punten 11 en 12 van het privacystatement wordt dit uitgelegd.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @forumgebruiker0, ik zag je privébericht dat het hiermee was opgelost. Dat is goed om te lezen! Als we nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden 🙂

Reageer