beantwoord

Wachtwoord wordt niet herkend

• 14 november 2019
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Gisteren op uitnodiging wachtwoord gewijzigd. Dit wachtwoord opgeslagen in Google Chrome. Meteen melding dat er iets fout is gegaan. Kan nu niet meer inloggen op webmail, mijn oude noch nieuwe wachtwoord wordt herkend. Heb alleen maar webmail en kan nu mijn wachtwoord niet veranderen omdat de link om te veranderen gestuurd wordt naar mijn webmail die ik niet kan bereiken. Wat nu?Help!

icon

Beste antwoord door GJC 14 november 2019, 16:32

En met je oude inlognaam en het nieuwe wachtwoord? Ik kan me herinneren daar iets over gelezen te hebben.

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @Maartentb , op wiens uitnodiging ‘moest’ je je wachtwoord wijzigen???

Met een e-mailprogramma op je computer/tablet enz. moet je ook je mail binnen kunnen halen met het juiste wachtwoord.

Op uitnodiging van Telfort vooruitlopend op verandering mbt tot samensmelting met KPN. Veranderd via mijn mobiel. Is niet gelukt. Ik heb nu dus geen wachtwoord meer wat herkend wordt.

Hallo @Maartentb , volgens mij is die uitnodiging bedoeld om je inlog naar MijnTelfort aan te passen en niet voor je e-mail-account, dat zijn 2 verschillende dingen. Dat is Telfort namelijk aan het uitrollen.

Probeer maar eens in te loggen in je e-mailaccount met het wachtwoord dat je voorheen gebruikte.

Dat heb ik gedaan. Werkt niet meer.

Reputatie 8
Badge +11

En met je oude inlognaam en het nieuwe wachtwoord? Ik kan me herinneren daar iets over gelezen te hebben.

Probleem opgelost. Was combineren van een aantal wachtwoorden met emailadressen. GJC heeft mij op het spoor gezet waarvoor dank!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan!

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Maartentb, top dat het al is opgelost door het meedenken van de heren hierboven. :)

Mocht er nog een keer weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer