Wachtwoord wijzigen telfort thuis

• 29 juni 2018
  • 18 reacties
  • 373 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Ik wil graag mijn combivoordeel pluspakket aanzetten maar hiervoor moet ik in mijn telfort thuis account zijn. Hier weet ik helaas het wachtwoord niet meer van dus die probeer ik opnieuw aan te vragen. Het vervelende is dat die mail, naar mijn idee, naar het telfort adres wordt gestuurd waar ik juist het wachtwoord van wil wijzigen. Hoe los ik dit op?

18 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Selwyn, graag ontvang ik een alternatief e-mailadres van je in een privébericht. Dan kan ik deze aanpassen in het systeem dus wanneer je het wachtwoord aanvraagt dan wordt deze naar dat mailadres verstuurd. Daarbij ontvang ik ter verificatie ook graag je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Selwyn, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist je e-mailadres gewijzigd. Laat je even weten zodra je je wachtwoord hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Beste Stephen,

Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag ontvang ik geen email op het aangegeven nieuwe email adres. Ik heb het een paar dagen de tijd gegeven en tussendoor een paar keer het wachtwoord opgevraagd. Helaas zonder succes.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je ook bij spam gekeken?
Reputatie 1
..... Is dat een serieuze vraag?? Uiteraard heb ik in de spam gekeken
Reputatie 8
Badge +11
Ja, dat was een serieuze vraag.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Selwyn,

Ik begrijp dat dit heel frustrerend is inderdaad 😞 Heb je de wachtwoord reset gedaan in verschillende browsers en je gebruikersnaam se***********@telfort.nl gebruikt? Ik stuur je, wanneer je dit allemaal gedaan hebt en dit niets uithaalde, per post een nieuw wachtwoord op. Zou je een seintje willen geven wanneer je wilt dat ik dit voor je in orde maak?
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Ik heb een wachtwoord reset in verschillende browsers met de juiste gebruikersnaam geprobeerd. Afgewacht op een mail op het eerder aangepaste email adres. Helaas ontvang ik helemaal niks. Ik ontvang graag een nieuw wachtwoord per post!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Selwyn,

De technische dienst heeft vandaag enkele bugs verwijderd die er hoogstwaarschijnlijk voor hebben gezorgd dat je deze wachtwoord reset mail niet hebt ontvangen. Zou je het nog één keer willen proberen om een nieuw wachtwoord op te vragen? Ik hoor graag of dit lukt!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Ik heb dit gisteren geprobeerd op verschillende browsers, zonder succes. Voor het telfort forum moet ik nu ook elke keer als ik wil inloggen mn wachtwoord veranderen.... Ongeacht of ik dit aanpas naar het al bestaande wachtwoord wordt er telkens aangegeven dat het wachtwoord onjuist is. Ik krijg hier wel de mail met de reset van het wachtwoord op het juiste email adres. Daarna kan ik wel gewoon inloggen.

Wat betreft telfort thuis, zouden jullie een nieuw wachtwoord per post willen versturen?
Reputatie 3
Badge +4
Hi Selwyn,

Er is een nieuw wachtwoord opgestuurd. Laat je me het weten wanneer het is gelukt om in te loggen?

Wat vervelend dat je steeds problemen hebt met inloggen op het forum! Heb je deze problemen nu ook weer? Wanneer dit zich blijft aanhouden hoor ik het graag, zodat ik dit kan aankaarten.
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Top! Bedankt in ieder geval. Zodra het wachtwoord is binnen gekomen laat ik wat weten.

Wat betreft het inloggen op het telfort forum, dat blijft schijnbaar ook een probleem. Elke keer als ik in wil loggen is het wachtwoord niet juist. Als ik mijn wachtwoord reset log ik automatisch in. Als ik vervolgens direct uitlog en daarna weer inlog is wederom het wachtwoord niet juist. Ik heb dit wederom op verschillende browsers geprobeerd en overal loop ik tegen hetzelfde probleem aan.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Selwyn,

Wat gek zeg! Heb je ook al een keer uitgelogd en het vinkje bij Onthoud mijn gegevens uitgezet? En wanneer je dat doet, lukt het dan om je laatste wachtwoord te gebruiken om in te loggen?

Wat betreft je Mijn Telfort account, ik zie geen wachtwoordfouten meer terug in het systeem. Is het je inmiddels gelukt om in te loggen? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Ja ik zit ook een beetje met mijn handen in het haar. Het vinkje "onthoud mijn gegevens' heeft nooit aangestaan. Ik moet elke keer mijn wachtwoord resetten zodat ik in kan loggen op het forum. Elke keer als ik daarna uitlog en weer inlog is het wachtwoord weer onjuist (dit allemaal zonder het onthoud mijn gegevens aangevinkt te hebben).

Wat betreft het mijn telfort account. Ik heb het wachtwoord kunnen wijzigen. Net als bij het telfort forum verhaal.... Hij geeft daarna gelijk aan dat het wachtwoord onjuist is.

Ik heb nu te vaak geprobeerd in te loggen met een fout wachtwoord dus kan het over een uur weer proberen. Ik heb trouwens ook geprobeerd om alle cookies etc te verwijderen zodat er niks onthouden blijft. Dit allemaal zonder succes.

Kan ik niet een compleet nieuwe login + wachtwoord krijgen? Of zijn er eventueel nog opties over die ik zou kunnen uitproberen? Het maakt ook niet uit vanaf waar ik dit probeer op te lossen. Op werk of thuis, ik blijf tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Selwyn,

Begrijpelijk dat je hier moedeloos van wordt. Zou je het nog een keer willen proberen en de datum en het tijdstip waarop je het hebt geprobeerd aan me terug willen koppelen? Dan kan ik dit doorgeven aan de technische dienst. Ik zie geen wachtwoord fout in het systeem, je probeert in te loggen met s************@telfort.nl? Op welk moment geeft Mijn Telfort aan dat het wachtwoord onjuist is? Nadat je al je wachtwoord hebt gewijzigd, hebt uitgelogd en weer wilt inloggen? Het lukt me vanuit het systeem wel om je account in te zien, dus deze is nog wel actief. Zou je een screenshot willen plaatsen van het moment waarop het mis gaat?

Ik ben je vraag over het inloggen bij het forum aan het doorspreken met de ontwikkelaars van het forum. Het Onthoud mijn gegevens vinkje moet eruit zien als:
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Na gisteren tijdelijk geblokkeerd te zijn heb ik geen tijd meer gehad om nog een aantal pogingen tot inloggen te doen. Ik heb vandaag opnieuw het nieuw opgestuurde wachtwoord gebruikt en dit keer wel met succes! Heb het wachtwoord gelijk aangepast naar mijn eigen wensen en daarna gelijk weer uit- en ingelogd. Het werkt!!

Wat betreft het inloggen op het forum, nog steeds hetzelfde probleem. Dit is nu opzich niet zo'n punt meer aangezien mijn telfort thuis account nu wel prima werkt. Ik hoef jullie dus niet meer lastig te vallen op het forum 😉 De screenshot (gok ik) die je wil sturen krijg ik niet te zien.

Toch in ieder geval heel super super bedankt voor de hulp!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Selwyn,

Wat fijn om te horen dat het eindelijk gelukt is zeg! Dit is goed nieuws om het weekend mee in te gaan 🙂

Wanneer je nog hulp nodig hebt met het inloggen bij het Forum, geef dan gerust een seintje zodat we met je mee kunnen denken!
Reputatie 1
Komt voor elkaar. Ook een fijn weekend toegewenst!!

Reageer