beantwoord

Wachtwoord wijzigen onmogelijk

  • 25 juni 2018
  • 3 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik wil verhuizen en probeer daarom in te loggen op Mijn Telfort, aangezien dit de eerste keer is ben ik natuurlijk mijn wachtwoord vergeten.

Daarom kies ik ervoor om een wachtwoord te wijzigen.
1. voer mijn klantnummer in
2. vul mijn laatste 3 cijfers van de bank in
3. klik op de link in de mail
4. voer een passwoord precies volgens de beschrijving in
5. wijzigen blijft errors geven, na paar keer proberen geeft hij aan 1 minuut wachten.

Is dit bekend, waarom kan ik op dit moment mijn wachtwoord niet wijzigen?
Zie screenshot voor info
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 juni 2018, 15:47

Hallo la1001567449, welkom op ons forum! Je wachtwoord voldoet zo te zien inderdaad wel aan de voorwaarden, ruim zelfs. Krijg je deze melding dat de invoer niet juist is in alle browsers? Zou je een andere browser kunnen proberen als je dat nog niet geprobeerd hebt?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo la1001567449, welkom op ons forum! Je wachtwoord voldoet zo te zien inderdaad wel aan de voorwaarden, ruim zelfs. Krijg je deze melding dat de invoer niet juist is in alle browsers? Zou je een andere browser kunnen proberen als je dat nog niet geprobeerd hebt?
Reputatie 2
Heb dit ook gehad. Heb tv en gsm gekoppeld en geen enkel wachtwoord lukte. Logde altijd in met foonnummer.

Contract gezocht via telfort chat. Prima geholpen daar
Reputatie 8
Badge +11
Hallo la1001567449, ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is het wijzigen van je wachtwoord nog gelukt?

Reageer