vraag

Wachtwoord wijzigen @Concepts webmail

• 14 september 2020
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste,

Momenteel maak ik gebruik van een @concepts webmail adres. Deze heb ik gekoppeld aan outlook, echter geeft outlook aan dat de inloggegevens verouderd zijn en nu wordt mijn mail niet meer gesynchroniseerd. Nu heb ik op dit forum gelezen dat ik waarschijnlijk mijn wachtwoord moet wijzigen.

Via de concepts.nl webmail interface kan ik geen optie vinden voor het wijzigen van mijn wachtwoord. Nu wordt ook op dit forum gezegd dat ik dit via mijntelfort zou moeten doen. Ik heb echter nog geen mijntelfort account en als ik een nieuw account wil aanmaken op basis van mijn klantnummer, dan krijg ik de melding dat er een mail is gestuurd naar een (voor mij onbekend) @hotmail adres.

Kortom, ik zit volledig vast. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten,

Riendb

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Riendb. Vul als eerste jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in (postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer). Geef ook in het opmerkingsveld aan welk e-mailadres je in gebruik hebt. Graag een mailadres waar je wel bij kan. Dit kun je later, na het inloggen in MijnTelfort, weer aanpassen natuurlijk. Zodra je alles hebt ingevuld mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan wijzig ik je e-mailadres en kun je een MijnTelfort account aanmaken. 

Verder vind je op dit Forumtopic meer informatie over de wijzigingen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 

Reageer