beantwoord

Wachtwoord vergeten voor Mijn Telfort

• 6 mei 2020
  • 18 reacties
  • 289 keer bekeken

Beste klantensevice,

Ik probeer al dagen een nieuw wachtwoord aan te vragen voor Mijn Telfort en het lukt steeds niet. Ik log in met mijn telefoonnummer en ik krijg de volgende melding:

Wachtwoord vergeten

Je ontvangt een e-mail op y*****@gmail.com

Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen

Niet jouw e-mailadres? Controleer dan of je de gebruikersnaam goed hebt ingevuld.

Ik heb helemaal geen y****@gmail account. Het klopt niet. Mijn gebruikersnaam is mijn telefoonnummer en heb dit goed ingevuld.

Ik krijg niemand aan de lijn. Er wordt een sms verstuurd met een link naar een pagina waar ik niets aan heb,

Willen jullie mij zsm helpen?

Alvast bedankt.

Silvia

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 mei 2020, 15:38

Hmm, dat is wel gek @s.pintabona. Ik heb je voor de zekerheid een privébericht gestuurd met de gebruikersnaam die bij ons bekend is, zou je kunnen kijken of dat ook de gebruikersnaam is die je hebt geprobeerd? En als dat niet zo is, die gebruikersnaam proberen?

Doordat je eerder wel het tiscali adres leek te zien dacht ik dat het wel de juiste gebruikersnaam zou zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat er een ander tiscali adres werd getoond die ook met een a begon. 

Bekijk reactie

18 reacties

Hoe lang moet ik nog wachten op antwoord? Wat een slechte service!

Telfort heeft geen 24/7 service en mede vanwege corona maatregelen is de bezetting anders verder is het drukker dan gebruikelijk de doorlooptijd is nu 2 tot 5 dagen.

Een 06nummer was de gebruikersnaam voor Mijn Telfort mobiel. Als Telfort Thuis en Mobiel ooit waren gekoppeld kon dit werken.

Voor Telfort thuis zijn het deze opties.

Voor Mijn Telfort Thuis, is je gebruikersnaam je e-mailadres of je kunt je gebruikersnaam terugvinden in de e-mails die we sturen over de factuur. Het onderwerp van die e-mail is "Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar".

Op merking bij bovenstaande Telfort werkt voor veel klanten nu met een Telfort ID wat een emailadres is.

Als het om mobiel gaat dan heb je een KPN ID nodig en de Mijn KPN app of website. 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm

Je hebt het over je telefoonnummer @s.pintabona , gaat dit over een mobiel aansluiting, dan ben je bij Telfort niet meer op de goede plek en dien je je te melden bij KPN.

Voor vast kan het antwoord even duren, door de corona zijn er gewoon minder mensen bij Telfort aan het werk en is het ook nog eens drukker op alle fronten omdat meer klanten thuis werken en er dan meer problemen opkomen, en urgente problemen gaan voor een inlog probleempje die wel even kan wachten.

Dit is in het kader van Leuker kunnen ze het niet maken, wel verwarrender.

Dank voor jullie reacties. Ik wil mijn wachtwoord van mij telfort e-mail adres veranderen. Daarom moet ik mijn telfort gebruiken. En het lukt mij niet om in te loggen. 

Duidelijk, heb je iets aan de eerdere tip welke gebruikersnaam staat in de email over de factuur?

Je zal zover ik kan zeggen echt met een andere gebruikersnaam moeten inloggen niet het 06nummer.

Ik ontvang geen factuur via de e-mail. Het bedrag wordt afgeschreven op de rekening van mijn man. Hij kan alleen een klantnummer zien en geen gebruikersnaam. Ook het klantnummer heb ik geprobeerd te gebruiken als inlog en dan krijg ik hetzelfde bericht waarin het volgende wordt gemeld:

Je ontvangt een e-mail op a*****@tiscali.nl

Het is geen bestaand e-mail adres.

Het Tiscali adres kan wel, zeker als jullie al heel lang klant zijn. 

Hier nog wat opties. De contract houder (man?) kan ook niet inloggen in Mijn Telfort?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm

Mijn Telfort Thuis

Je gebruikersnaam staat in de factuurmail die je elke maand krijgt. Het onderwerp van de e-mail is 'Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar' en je krijgt 'm van noreply@telfort.nl 'Telfort Klantenservice'.

Let op: heb je een Telfort ID aangemaakt? Dan is het mailadres waar je bijvoorbeeld je factuurmail op krijgt je gebruikersnaam.

Mogelijke gebruikersnamen

• naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
Reputatie 8
Badge +11

Hallo @s.pintabona, welkom bij ons op het forum. Zoals je merkt kan het even duren voordat we je kunnen beantwoorden als het druk is, maar een antwoord krijg je altijd. Als je het wachtwoord probeert te resetten krijg je een onbekend e-mailadres te zien begrijp ik. Dat betekent over het algemeen dat je een bij ons onbekende gebruikersnaam hebt geprobeerd. Het 06-nummer is niet meer van toepassing, alle Telfort mobiele aansluitingen zijn op 26 januari naar KPN overgezet, waardoor Mijn Telfort geen mobiele gegevens en inlog meer heeft. Galdor geeft de mogelijkheden voor de gebruikersnaam al, heb je het daarmee ook kunnen proberen? Als het daarmee nog niet is gelukt kan je jouw forumprofiel voorzien van de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN. Als je dit invult bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Dag Jasper,

Zie de gevraagde gegevens in mijn forumprofiel. 

Graag hoor ik van je.

Ik heb het gemarkeerd als antwoord maar dat is het niet.

Hoi Jasper,

Het is nog niet beantwoord. Ik kan de markering niet terugdraaien.

Reputatie 8
Badge +11

Geen probleem @s.pintabona, dat antwoord kan ik wel ongedaan maken en dat heb ik net gedaan :slight_smile:

Het lijkt erop dat je bij een van je laatste reacties de juiste gebruikersnaam hebt geprobeerd, dat tiscali e-mailadres wat je noemt staat namelijk wel als contact e-mailadres bij het abonnement. Mogelijk is die er bij de start bij ingevuld en nooit gewijzigd. Het mailadres zelf is wel actief als onderdeel van het abonnement, maar als die niet gebruikt wordt heeft het geen zin om die als contact e-mailadres te houden natuurlijk. Welk e-mailadres zal ik er van maken? Het e-mailadres wat je ook voor jet forum hebt gebruikt of heb je liever een andere (die kan je dan ook aan je forumprofiel toevoegen)? Ik hoor het graag van je.

Ah dus toch al ruim 15 jaar klant nog voor Tiscali, Telfort werdt.

Ik kan het mis hebben als het Tiscali adres het contact adres is dan gaan de facturen daar ook naar toe toch? Is het Tiscali adres dan nu niet automatischTelfort ID geworden? 

Dag Jasper,

Het e-mail wat ik bij het forum heb gebruikt is prima. 

Groet

Reputatie 8
Badge +11

Merci, daarmee heb ik het contact e-mailadres meteen gewijzigd. Ook heb ik al een wachtwoord reset voor je aangevraagd, zodat je de mail daarvoor meteen al krijgt op dat e-mailadres. Lukt het daarmee om een nieuw wachtwoord in te stellen en in te loggen?

Ik heb mijn mail adres bevestigd en mijn wachtwoord ook veranderd. Ik kreeg geen mail. En als ik wil inloggen krijg ik het bericht dat het geen geldige gebruikersnaam is. :(

Reputatie 8
Badge +11

Hmm, dat is wel gek @s.pintabona. Ik heb je voor de zekerheid een privébericht gestuurd met de gebruikersnaam die bij ons bekend is, zou je kunnen kijken of dat ook de gebruikersnaam is die je hebt geprobeerd? En als dat niet zo is, die gebruikersnaam proberen?

Doordat je eerder wel het tiscali adres leek te zien dacht ik dat het wel de juiste gebruikersnaam zou zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat er een ander tiscali adres werd getoond die ook met een a begon. 

Het is nu wel gelukt. Zie privébericht. 

Bedankt, Jasper.

Groet,

Silvia

Reputatie 8
Badge +11

Ik zag je bericht inderdaad, fijn dat het gelukt is @s.pintabona! Graag gedaan :slight_smile:  Als ik nog iets voor je kan betekenen kan je altijd een nieuw topic aanmaken, we helpen je graag.

Reageer