beantwoord

Wachtwoord vergeten Mijn Telfort en Webmail

• 2 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor mijn Telfort en ook mijn Webmail. Ik kan nu dus geen gebruik maken van wachtwoord vergeten bij Mijn Telfort omdat ik de herstelmail niet kan lezen.
Is het mogelijk dat jullie de herstelmail sturen naar de G-mail die ik in dit forum heb ingesteld?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 3 oktober 2019, 12:05

Dag @MBorgardijn. Helemaal goed. Ik heb je e-mailadres aangepast. Als het goed is kun je nu een nieuw wachtwoord aanvragen voor Mijn Telfort. Laat je mij nog even weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @MBorgardijn. Welkom hier op het Forum. Ah, dat is lastig. De e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen wordt verstuurd naar je contact e-mailadres. Als je daar je Telfort e-mailadres hebt ingevuld, maar het wachtwoord voor je Webmail ook niet meer weet, dan wordt inloggen inderdaad moeilijk. Ik pas graag je e-mailadres voor je aan. Zou je dan nog wel je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.
Dag Natasja,

Ik de gevraagde informatie ingevuld bij mijn profiel.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @MBorgardijn. Helemaal goed. Ik heb je e-mailadres aangepast. Als het goed is kun je nu een nieuw wachtwoord aanvragen voor Mijn Telfort. Laat je mij nog even weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @MBorgardijn. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Laat het gerust weten als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt.

Het probleem is opgelost. Ik kan nu weer inloggen.

Reputatie 8
Badge +9

Het probleem is opgelost. Ik kan nu weer inloggen.

Fijn om te lezen dat je weer kunt inloggen. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.

Beste Telfort, 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mijn telfort en webmail. Zouden jullie mij een herstel email kunnen sturen naar een ander emailadres?

Alvast bedankt!

Gr. Jay

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Posijay. Welkom hier! Even ter check: gaat het dan om Mijn Telfort Thuis? Ik pas graag je e-mailadres voor je aan. Ik kan je alleen geen link sturen om je wachtwoord te resetten. Deze kun je via deze pagina opvragen. Zou je nog wel je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je aan de slag.

@Natasja - Telfort Dankjewel Natasja. Ik heb extra info toegevoegd. Ik had een herstelmail gekregen van uw collega, alleen is de mail niet meer geldig. Zou u m nogmaals kunnen versturen?

Dank! 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Posijay. Ik zie dat het e-mailadres in je profiel hier en het contact e-mailadres dat aan je abonnement is gekoppeld hetzelfde zijn. Als je bij ‘Wachtwoord vergeten?’ je gebruikersnaam (dit is je Telfort e-mailadres) invult en vervolgens op ‘Volgende’ klikt, wordt er een e-mail verstuurd naar het e-mailadres dat in je profiel staat met een link om je wachtwoord te resetten. Dat is op dit moment niet mogelijk, wegens teveel inlogpogingen. Ik raad je daarom aan om het morgen weer te proberen. Laat je weten of het is gelukt? 

Reageer