beantwoord

Wachtwoord vergeten Mijn Telfort

• 18 juli 2019
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn telfort. En ik kan een nieuwe aanvragen via de email maar dan stuurt hij het naar een voor mij onbekende adres en zo ook via sms stuurt hij het ook naar een onbekende nummer. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door rcwmo20 18 juli 2019, 16:35

Het is reeks al opgelost het ging over een mobiel abonnement. ik had een met dit nummer een wijziging in het abonnement gehad en had mij daarna geen nieuwe account aangemaakt. Maar ik kon dat momenteel niet omdat ik mijn puk code nodig had. Mijn simkaart was geblokkeerd. Ik heb reeks al contact gehad via de klanten service en mijn simkaart en mijn telfort is weer actief. Bedankt voor je reactie.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @rcwmo20, welkom bij ons op het forum. Als je een onbekend e-mailadres en 06-nummer ziet bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord betekent dat over het algemeen dat je een onjuiste gebruikersnaam hebt ingevoerd. Voor welk product probeer je het wachtwoord te resetten, is dat voor een mobiel abonnement of een Thuis aansluiting?
Voor de Mijn Telfort Thuis is de gebruikersnaam een e-mailadres of een combinatie van letters en het klantnummer, voor de mobiele Mijn Telfort is het het 06-nummer. Zie ook deze pagina, mogelijk lukt het inloggen daarmee al. Ik hoor het graag van je.
Het is reeks al opgelost het ging over een mobiel abonnement. ik had een met dit nummer een wijziging in het abonnement gehad en had mij daarna geen nieuwe account aangemaakt. Maar ik kon dat momenteel niet omdat ik mijn puk code nodig had. Mijn simkaart was geblokkeerd. Ik heb reeks al contact gehad via de klanten service en mijn simkaart en mijn telfort is weer actief. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @rcwmo20, fijn dat het al gelukt is via die weg en dat je jouw toestel daarmee weer kan gebruiken. Graag gedaan, als we via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.

Reageer