beantwoord

Wachtwoord vergeten mijn telfort

• 31 mei 2018
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste,

Ik wil graag bij mij huidige abbonement een extra tv ontvanger bestellen maar ik kom met geen mogelijkheid in mijn 'mijntelfort'. Vermoedelijk gebruik ik het verkeerde wachtwoord, bij meerdere resetpogingen ontvang ik ook geen mail. Wellicht kom deze binnen op webmail van telfort maar kan ik ook niet inloggen. Kan iemand mij helpen, het wachtwoord zou bij resetten binnen moeten komen op mailadres bartlankes@hotmail.com . Wachtwoord komt nu ook niet binnen bij ongewenste mails etc.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 juni 2018, 15:26

Ik heb het privébericht gevonden hoor. Ik heb meteen de 2e ontvanger voor je aangevraagd en een nieuw wachtwoord per post gestuurd. Beide zul je binnen twee werkdagen ontvanger. Een via de post, de ander via de bezorger. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Bart, wat balen dat het niet lukt om in Mijn Telfort te komen. Dit zie ik ook terug inderdaad. Ik zie echter wel een ander correspondentie e-mailadres staan, dus niet jouw hotmail. Dit wil ik graag voor je aanpassen. Dan zal ik ook meteen de tweede ontvanger voor je aanzetten en jouw een nieuw wachtwoord sturen. Zou je hiervoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Wil je mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi Bart, wat balen dat het niet lukt om in Mijn Telfort te komen. Dit zie ik ook terug inderdaad. Ik zie echter wel een ander correspondentie e-mailadres staan, dus niet jouw hotmail. Dit wil ik graag voor je aanpassen. Dan zal ik ook meteen de tweede ontvanger voor je aanzetten en jouw een nieuw wachtwoord sturen. Zou je hiervoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Wil je mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag. Check your private inbox 🙂 Alvast bedankt voor de service!
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb het privébericht gevonden hoor. Ik heb meteen de 2e ontvanger voor je aangevraagd en een nieuw wachtwoord per post gestuurd. Beide zul je binnen twee werkdagen ontvanger. Een via de post, de ander via de bezorger. 🙂

Reageer