Wachtwoord vergeten Mijn Telfort

  • 17 februari 2018
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik een nieuw wachtwoord wil kiezen voor mijn Telfort, zowel mobiel als thuis krijg ik netjes een mail met link.
Als ik daar een nieuw wachtwoord invul geeft ie steeds aan dat het fout is terwijl het een nieuwe wachtwoord is en de sterkte is ook juist.
Hier zit ik al een tijdje mee te klote.
Heb sinds vandaag weer een nieuwe telefoon en daarbij moet ik mijn Sim activeren en ook dit moet via mijn Telfort mobiel.
Graag zou ik zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor willen hebben.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rick, wat lastig dat je het wachtwoord voor Mijn Telfort niet goed kan aanpassen. Voldoet je wachtwoord aan de volgende voorwaarden?

Het bestaat uit 8 tot 15 tekens
Het bevat 1 hoofdletter
Het bevat 2 cijfers
Het heeft minimaal 1 speciaal teken, zoals een ! of @?
Reputatie 1
Hier voldoet mijn nieuwe wachtwoord volledig aan vandaar dat ik het niet begrijp
Reputatie 7
Badge +7
Welk speciale teken gebruik je als ik het vragen mag? Een ' of % kan nog wel eens worden geweigerd leert ervaring mij.
Reputatie 1
? Gebruik ik
Reputatie 7
Badge +7
Kan je een paar variaties nog testen met ook een ander leesteken via deze pagina? Mocht dat niet werken, dan zal ik het door mijn collega's laten nakijken. Wat natuurlijk niet fijn is nu je je simkaart wilt activeren. 😞

Reageer