beantwoord

Wachtwoord vergeten

• 11 juni 2020
  • 7 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik kan niet inloggen bij mijn Telfort.
Ik heb nieuwe wachtwoord aangevraagd maar krijg geen email  teruggestuurd (niet in de spam of overige). 

op mijn profile heb ik andere email ingevuld misschien kan telfort de nieuwe watchword naar deze mail sturen . 

vriendelijke groet,
Riyad 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 juli 2020, 15:06

Ik zag je privébericht. Fijn dat het inloggen nu is gelukt, het mailtje voor de wachtwoord reset kwam nu wel aan en dat is gelukt :slight_smile:  Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Riyad, welkom bij ons op het forum! Ik zie dat je al een hoop gegevens hebt ingevuld op je forumprofiel, zou je daar de geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan kunnen toevoegen? Die heb ik ook nodig om met je mee te kunnen kijken naar Mijn Telfort. Het wachtwoord kan ik niet inzien of versturen, maar we kunnen het contact e-mailadres controleren en aanpassen indien nodig, en kijken of je de juiste gebruikersnaam gebruikt. Als je een onjuiste gebruikersnaam gebruikt krijg je bij het resetten van het wachtwoord een willekeurig e-mailadres te zien. Ik hoor het graag van je als je je forumprofiel hebt aangevuld.

Ik zie overigens ook dat je in de week voor het aanmaken van dit topic contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij geholpen is met het inloggen op Mijn Telfort. Lukte het toen wel en daarna niet meer?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Riyad, ik ga er vanuit dat het inloggen toch weer is gelukt. Als dat niet zo is weet je me te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Riyad, ik zie dat je me een gisteravond een privébericht hebt gestuurd en je je gegevens hebt ingevuld op je profiel. Ik heb daarmee voor je gekeken wat de gebruikersnaam is en ik heb deze in reactie op je privébericht naar je gestuurd. Zou je daarmee kunnen proberen of het inloggen lukt? Ik hoor het graag van je.

Hi Jasper,

Helaas  het lukt nog steeds niet. ook als ik op wachtwoord vergeten klik en gebruikersnaam invul en daarna krijg ik scherm dat er een email naar r******@msn.com gestuurd krijg geen email . dat is het probeleem vanaf het begin. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat e-mailadres zie ik ook bij de gegevens staan, dat is wel het juiste e-mailadres toch? Ik kan het adres eventueel ook naar een ander adres wijzigen, als je er meerdere hebt, zodat we daarmee kunnen kijken of het lukt? Als dat zo is kan je dat adres in een privébericht aan me sturen, dan wijzig ik het.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zag je privébericht. Fijn dat het inloggen nu is gelukt, het mailtje voor de wachtwoord reset kwam nu wel aan en dat is gelukt :slight_smile:  Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Bedankt Jasper.

Reageer