Wachtwoord vergeten

• 23 januari 2018
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn vriend heeft bij jullie een abonnement voor tv en internet, nu zijn we samen gaan wonen en willen we graag inloggen alleen dit lukt niet, nu hebben we al diverse malen opnieuw opgevraagd maar we krijgen geen email of SMS binnen. Hoe moeten we dit nu oplossen?

Mvg Lisanne

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lisanne, welkom op het forum! Ik zie dat er zojuist contact is geweest met de klantenservice. Is het gelukt met het wachtwoord? In afwachting van jouw reactie.
Nee het is nog steeds niet gelukt! Krijg geen mail of sms binnen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lisanne, ik zie dat het hotmailadres van je vriend in ons systeem staat geregistreerd. Als je het wachtwoord aanvraagt wordt het wachtwoord daarnaar toe verstuurd. Heeft hij ook bij spam gekeken?
Ja ook zijn spam komt het niet... Maar ook niet via sms... Terwijl wel 't juiste nummer geregistreerd staat
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Lisanne, alleen als je het wachtwoord voor mobiel aanvraagt dan kun je het via sms krijgen. Ik ontvang ter verificatie graag de volgende gegevens van je vriend in een privébericht aangezien het abonnement op zijn naam staat geregistreerd.
- Volledige naam
- Adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 3 cijfers rekeningnummer
- E-mailadres