beantwoord

Wachtwoord resetten werkt niet (Telfort mobiel)

  • 21 februari 2014
  • 6 reacties
  • 683 keer bekeken

Badge
Ik kan niet meer inloggen in telfort mobiel.
- Wachtwoord resetten: bij elkaar 15x geprobeerd, verschillende browsers etc. Ik krijg geen SMS, wat ik ook probeer.
- Gebeld met de klantenservice (voor €15,- in de wachtrij gestaan!!!). Ze beloofde me dat ik nu wel een SMS zou krijgen; weer niks.
- Mailtje gestuurd via het webform (twee weken geleden), geen respons.
- Inloggen in het forum en Telfort internet werkt prima.

HELP!

Wat moet ik in vredesnaam doen om mijn factuur te zien en mijn abonnement te verlengen? Nog een keer voor een fortuin de klantenservice bellen? Ik snap dat jullie liever willen dat klanten alles via de website regelen, maar nu wordt dat onmogenlijk gemaakt. Proberen jullie zo aan me te verdienen dat ik een fortuin uit moet geven aan telefoontjes naar de klantenservice?
icon

Beste antwoord door Denise 21 februari 2014, 14:11

@pizzamannetje,

Ik ben met je eens dat het gewoon mogelijk moet zijn om in te loggen in Mijn Telfort. Erg vervelend dat dit niet lukt.
Graag help ik je verder zodat het wordt opgelost. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Wellicht kunnen ze eea voor je oplossen, facturen in laten zien en je abonnement evt verlengen in een Telfort Winkel... Toestel uit en aan zetten heb je neem ik aan geprobeerd?
Badge
Dank voor je snelle antwoord, Matthijs. Maar ik wil gewoon kunnen inloggen op mijn telfort. Dat moet toch mogelijk zijn?
Reputatie 3
Badge +1
@pizzamannetje,

Ik ben met je eens dat het gewoon mogelijk moet zijn om in te loggen in Mijn Telfort. Erg vervelend dat dit niet lukt.
Graag help ik je verder zodat het wordt opgelost. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Badge
@pizzamannetje,

Ik ben met je eens dat het gewoon mogelijk moet zijn om in te loggen in Mijn Telfort. Erg vervelend dat dit niet lukt.
Graag help ik je verder zodat het wordt opgelost. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise


Kijk daar wordt ik gelukkig van... een (goed bedoelde) "canned response" van de gemeenschap en vervolgens een behulpzame respons van de helpdesk. Zo hoort het :o

PM gestuurd...
Reputatie 3
Badge +1
@pizzamannetje,

Dat is mooi! :)
Ik heb jouw gegevens ontvangen, dank hiervoor. Het probleem dat jij beschrijft is van technische aard. Het is uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit probleem oplossen. Binnen twee werkdagen leggen zij contact met jou hierover.
In ieder geval mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Denise
Badge
Dank je.....

Reageer