beantwoord

Wachtwoord resetten op Mijn Telfort werkt niet

• 5 maart 2018
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo,

Ik kan al een hele tijd niet in loggen op Mijn Telfort app Mobiel.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt.
Daarvoor had ik enkele malen geprobeerd en na ong. 5 pogingen moest ik een dag wachten.

Dat snap ik, maar elke dag weer geprobeerd met eerst een nieuwe code via sms om een nieuw wachtwoord te maken en elke keer geeft die aan dat ik weer een dag moet wachten, nu ik wacht al bijna 2 weken, dit klop toch niet?
Je snapt wel dat ik er een beetje niet goed van word, ik wil graag mijn verbruik etc zien.
Ik hoop dat het zsm opgelost wordt

Ps; zojuist weer geprobeerd, krijg ik WEER dat ik een dag moet wachten...:?

Groet
icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 maart 2018, 11:03

Hoi HOVEN241169, mijn collega's hebben het probleem proberen te achterhalen. Zij konden niet terugvinden wat hier mis ging. Wat naar hun idee de snelste oplossing is, is het aanmaken van een nieuw Mijn Telfort account. Lukt dat wel?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hoven241169, welkom op het forum. Zo te lezen zit je behoorlijk vast in het resetten van je wachtwoord. Dat vind ik erg vervelend voor je. Het lijkt erop dat er iets spaak loopt in de Mijn Telfort omgeving. Daarvoor heb ik een melding gemaakt naar onze techneuten. Is er iets specifieks dat je op Mijn Telfort wilde zien of doen? Misschien kan ik je daar bij helpen.
Hoi Wieger,

Ik had de mijn Telfort app op mijn mobiel, om zo te zien hoeveel beltegoed en internet MB ik heb/krijg.
Dus al met al erg handig.
(zojuist weer eens geprobeerd, maar helaas)
Ik hoop dat ie het zsm weer doet.

Groet
Reputatie 7
Badge +13
Hoi HOVEN241169, mijn collega's hebben nog geen inhoudelijke terugkoppeling gegeven. Vandaag heb ik hen weer om een update gevraagd. Excuses voor het ongemak. 😞
Reputatie 7
Badge +13
Hoi HOVEN241169, mijn collega's hebben het probleem proberen te achterhalen. Zij konden niet terugvinden wat hier mis ging. Wat naar hun idee de snelste oplossing is, is het aanmaken van een nieuw Mijn Telfort account. Lukt dat wel?

Reageer