beantwoord

Wachtwoord opvragen voor Mijn Telfort

• 9 februari 2020
  • 13 reacties
  • 353 keer bekeken

Geachte, ik probeer mijn wachtwoord op te vragen met mobiel nummer als met het email adres. beide laatste cijfers krijg ik totaal andere laatste cijfers. email yahoo.com wat ik niet gebruik en met telfeoonummer eindig met 50 en staat ineens 46. Kunt u even contact opnemen aub. mvg Hans.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 februari 2020, 08:41

Hoi @ehvhw, het e-mailadres wat je me in privébericht hebt gestuurd zie ik ook staan als contactadres. Een wachtwoordreset en andere communicatie van ons zou daar heen gestuurd moeten worden. Ik heb de wachtwoordreset nu nog eens geprobeerd en tot mijn verbazing zegt die nu dat het naar het Telfort adres wordt gemaild. Dat klopt natuurlijk niet, beide adressen zouden gelijk moeten zijn. Daarom heb ik nu een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling, zodat zij kunnen kijken waarom de adressen niet overeenkomen en hoe dit rechtgezet kan worden. Ik hou je op de hoogte!

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ehvhw, het e-mailadres wat je me in privébericht hebt gestuurd zie ik ook staan als contactadres. Een wachtwoordreset en andere communicatie van ons zou daar heen gestuurd moeten worden. Ik heb de wachtwoordreset nu nog eens geprobeerd en tot mijn verbazing zegt die nu dat het naar het Telfort adres wordt gemaild. Dat klopt natuurlijk niet, beide adressen zouden gelijk moeten zijn. Daarom heb ik nu een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling, zodat zij kunnen kijken waarom de adressen niet overeenkomen en hoe dit rechtgezet kan worden. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 8
Badge +11

Als je niet bij het Telfort e-mailadres kan heeft het sturen van wachtwoord reset opties daarvoor geen nut inderdaad. Als ik nu bij het abonnement kijk staat er een Outlook adres bij als contactadres, dat betekent dat daar een mail naar gestuurd zal worden als je een nieuw wachtwoord aanvraagt. De gebruikersnaam voor de Mijn Telfort is het Telfort e-mailadres maar die wordt alleen daarvoor gebruikt, niet voor de wachtwoord reset. Als je nu een wachtwoord reset aanvraagt zou je die op het Outlook adres moeten ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ehvhw, ik heb een terugkoppeling gekregen van de achterliggende afdeling. Het zou nu rechtgezet moeten zijn, ik heb het wachtwoord nu opnieuw geprobeerd te resetten en het wordt nu inderdaad naar het Outlook adres gestuurd. Krijg je die nu wel binnen op het Outlook adres?

Dat duidt doorgaans op een typefout of andere niet over een komende klant gegevens.

nee geen typefout heb het goed gecontroleerd voor ik het wegstuur maar 2 x fout en telefoon en email. vreemd..

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ehvhw, ik zag je privébericht na bovenstaande reactie. Fijn om te lezen dat het nu gelukt is om in te loggen! Het had iets meer voeten in de aarde dan normaal voor zo'n situatie, maar het is gelukt :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ehvhw, we pakken het oudste topic altijd eerst op. Als we het druk hebben kan dat betekenen dat je iets langer moet wachten op een reactie, maar zoals je ziet krijg je altijd een reactie van een van ons :slight_smile:

Als je bij het wachtwoord vergeten van de Mijn Telfort een gebruikersnaam invoert die bij ons niet bekend is, krijg je inderdaad een fictief 06-nummer en e-mailadres te zien, precies wat Galdor ook al zei. Mogelijk klopte de gebruikersnaam toch niet helemaal.

Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt gehad met de klantenservice, dat ging zo te zien over het wijzigen van het pakket. Is daarbij het inloggen op de Mijn Telfort ook besproken? Dat staat niet in de notitie van het gesprek, dus vandaar dat ik het vraag. Als het nog niet gelukt is om in de Mijn Telfort te komen kijk ik natuurlijk graag met je mee.

en het laatste doet hij namelijk niet op outlook is niks geen mail ontvangen. Kunt u anders een login sturen naar outlook ?

Reputatie 8
Badge +11

Dat is gek @ehvhw, komt het ook niet in een spam- of junkmap van het Outlook adres binnen? Ik heb voor de zekerheid nu ook zo'n bericht gestuurd, zou je die mappen daarvoor ook kunnen controleren?

er komt helemaal niks binnen niet in spam. ik stuur zo even een persoonlijk bericht.

Kan iemand van telfort mij even benaderen of antwoord geven op mijn vraag ? 

Ieder op zijn beurt dus nog even geduld. Of de klantenservice bellen.

Ja is wel besproken zou mijn wachtwoord niet naar @telfor sturen maar @outlook, dit is op heden nog niet gelukt. ik heb hem net weer proberen te resetten maar hij blijft naar @telfort sturen, daar heb ik geen wachtwoord van dus niet handig om hem naar @telfort te sturen…… Maar hoor het wel. outlook is mijn actieve email.

Reageer