beantwoord

Wachtwoord opvragen reactie wordt naar een onbekend nummer gestuurd

• 15 september 2020
  • 11 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Als ik wachtwoord vergeten aanklik wordt de reactie naar een onbekend nr e/o mailadres gestuurd

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 september 2020, 08:22

@John de Haas Als ik jouw gebruikersnaam invul bij het resetten van het wachtwoord, lijkt het naar het juiste (afgeschermde) e-mailadres te worden verstuurd. Ik heb de contactgegevens die bij jouw abonnement staan ook nagekeken, daar staat hetzelfde e-mailadres als hier in jouw forumprofiel.

Heb je de link voor het opnieuw instellen van het wachtwoord, die ik voor je heb aangevraagd, nu wel ontvangen? En zo ja, is het daarmee gelukt?

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode+huisnummer+klantnummer+laatste 3cijfers van je Iban dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Dat heb ik gedaan 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @John de Haas, we helpen je hier graag op weg met het opnieuw instellen van jouw wachtwoord. Als er bij het resetten van het wachtwoord onbekende gegevens worden ingevuld, die niet door onze systemen herkend worden, dan worden er fictieve gegevens weergegeven bij het versturen van de link voor het nieuw wachtwoord.

Fijn dat je je gegevens al ingevuld hebt in je forumprofiel, op advies van jimny. Gaat het om het wachtwoord voor Mijn Telfort? En kan je voor mij je geboortedatum nog toevoegen? 

Reputatie 1

geboorte datum is toegevoegd

Reputatie 8
Badge +11

@John de Haas Super, dankjewel. Het gaat om het inloggen op Mijn Telfort, toch? Ik stuur je jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort toe in een privébericht. Ik raad je aan om daarmee een poging te doen om in te loggen in Mijn Telfort, en mocht dat niet lukken, daarmee het wachtwoord te resetten. Laat je weten of dat is gelukt?

Reputatie 1

Hallo Alexandra,
Bedankt voor je inzet. 

Het nieuwe wachtwoord word gestuurd naar een onbekend 06 nr en ook naar een onbekend mailadres.

Kan en wilt u mij helpen.

John.

Reputatie 8
Badge +11

@John de Haas Hoi John, geen probleem, dan kijken we samen verder. Heb je het opvragen van het nieuwe wachtwoord geprobeerd met de gebruikersnaam die ik je toegestuurd heb in het privébericht? 

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

Ja, dat heb ik geprobeerd. 

Reputatie 8
Badge +11

@John de Haas Als ik jouw gebruikersnaam invul bij het resetten van het wachtwoord, lijkt het naar het juiste (afgeschermde) e-mailadres te worden verstuurd. Ik heb de contactgegevens die bij jouw abonnement staan ook nagekeken, daar staat hetzelfde e-mailadres als hier in jouw forumprofiel.

Heb je de link voor het opnieuw instellen van het wachtwoord, die ik voor je heb aangevraagd, nu wel ontvangen? En zo ja, is het daarmee gelukt?

Reputatie 1

Het is gelukt

ontzettend bedankt 

John

Reputatie 8
Badge +11

@John de Haas Gelukkig, ik ben blij om dat te horen! Graag gedaan en je weet ons hier op het forum te vinden, als we iets voor je kunnen doen.

Reageer