Wachtwoord opvragen

• 13 mei 2017
  • 5 reacties
  • 664 keer bekeken

Badge
Hallo,

Vandaag probeer ik al meerdere keren in te loggen bij mijn Telfort thuis, maar dat lukt me niet.
Ik gebruik de gebruikersnaam die in de mails staan die ik krijg maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Ik heb zelfs geprobeerd om de combinaties van mijn webmail, het forum en mijn Telfort mobiel te gebruiken maar niks werkt. Als ik het verzoek om wachtwoord (en gebruikersnaam) opvragen aanklik krijg ik geen mail. Niet op mijn privé mail en niet in mijn webmail.

Graag zou ik wel in kunnen loggen en ook mijn Telfort mobiel & thuis koppelen.
Wat nu?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi DHendrix22, balen dat je niet kan inloggen en geen wachtwoord krijgt. Soms houdt het spamfilter van je mail het bericht tegen. Heb je nog gekeken of het bericht als spam gemarkeerd is? Ik heb nu een wachtwoord per post naar je verzonden. Over een paar dagen zal je een brief met daarin in je nieuwe wachtwoord met de post ontvangen. Als je in de tussentijd je wachtwoord alsnog weet te wijzigen, dan is het wachtwoord in de brief niet meer geldig.
Badge
Hoi Wieger,

Bedankt voor je reactie. Daar had ik inderdaad al tussen gekeken maar ik kon het niet vinden.
Bedankt, dan wacht ik die even af!

Vriendelijke groet,

Danny Hendrix
Badge
Hallo Wieger,

Ik heb inmiddels (een week later) de brief nog niet binnen. Ik kreeg laatst ook een brief op mijn oude adres, staat mijn adres wel goed in jullie systeem?
Dit heb ik wel laten veranderen als het goed is.

Groet,
Danny
Reputatie 7
Badge +7
Hey Danny, ik zie aan onze kant dat de brief een week geleden verzonden is. Dit had er inderdaad allang moeten zijn. Voor zover ik kan zien staat het adres goed. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, kan je mij via een bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN doorsturen ? Dan controleer ik het voor de zekerheid je postadres en e-mailadres nog een keer.
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb alles nagekeken, de gegevens (zowel je mailadres als postadres) kloppen. Durf je niet te zeggen waarom de brief niet is aangekomen, die is op 17 mei al verzonden. Voor het ontvangen van je wachtwoord per mail wil ik een incident loggen. Kan je nog één keer je wachtwoord proberen op te vragen via "wachtwoord vergeten"? In reactie op je bericht heb ik je gebruikersnaam nog toegestuurd. Ik verwacht dat je deze gebruikersnaam al invoerde, toch maar even de dubbelcheck.

Reageer