vraag

wachtwoord opvragen

• 21 april 2014
  • 13 reacties
  • 1133 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Ik ben nog een oude tiscali klant en dus ook met een tiscali mail adres. Telfort mail heb ik natuurlijk ook, volgens mij komen ze in dezelfde inbox terecht. 

Nu mijn problemen:

1) ik heb een nieuwe telefoon en krijg mijn tiscali mail en telfort mail met geen mogelijkheid erop (gelukkig werk het via oude telefoon nog wel, maar ook al gebruik ik dezelfde instellingen ik krijg steeds foutmelding dat verificatie is mislukt.

Ok prima misschien is mijn wachtwoord verkeerd, dus ik wilde dit checken via webmail, helaas was mijn wachtwoord fout en ik wist hem niet meer. Ik kreeg mijn wachtwoord per post thuis gestuurd na telefonisch contact te hebben gehad met de klanten service.

2) dit wachtwoord werkt dus niet.. dit wachtwoord is alleen bedoeld voor "mijn telfort"

Ben via daar ingelogd, zie ik een mooi tabje staan met "wachtwoord opvragen".

2) zodra ik op "wachtwoord opvragen" klik, krijg ik de foutmelding: "onverwachte fout, probeer het later opnieuw of neem contact op met de klantenservice".

Optie wachtwoord wijzigen van je mail werkt helaas ook niet, want om je wachtwoord te wijzigen heb je je oude wachtwoord nodig en die heb ik dus niet..

Dus wat moet ik nu doen? Ik wil mijn tiscali mail behouden.

Alvast bedankt.

13 reacties

Badge
Goedenavond,

Ik zou graag willen dat dit opgelost wordt. Wachtwoord opnieuw aanvragen via de site blijkt ook niet te werken. webpagina bestaat niet.

Kunnen jullie desnoods mijn wachtwoord mailen? Op mijn oude tel kan ik er namelijk nog wel op.

Bedankt.
Badge
De 3 werkdagen waarop ik een antwoord van telfort zou krijgen is inmiddels verstreken.. kom op Telfort laat eens wat van jullie horen!

Mail/bel/sms mijn wachtwoord door en jullie hebben weer een tevreden klant! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn??
Badge
Waarom reageren jullie niet?

Telefonisch kunnen jullie mij niet helpen, jullie sturen een wachtwoord van "mijn telfort" terwijl ik dat al heb, en dat werkt dus niet voor webmail.

Ik begin het zo langerzamerhand echt zat te worden.
Badge
R E M I N D E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoelang moet ik nog wachten op een antwoord? Een maand? Een jaar? Zo moeilijk is het toch niet om mijn wachtwoord te resetten??!!!!

Ik was erg tevreden met Telfort.. maar nu..
Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar laat de klant tenminste iets weten! Zo gaan jullie toch niet met klanten om??
Badge

Hoelang moet ik nog wachten op een antwoord? Een maand? Een jaar? Zo moeilijk is het toch niet om mijn wachtwoord te resetten??!!!!

Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar laat de klant tenminste iets weten! Zo gaan jullie toch niet met klanten om??
Badge

Reputatie 4
Badge +3
@xxAngelxx,

Mijn excuus voor het uitblijven van een reactie. Er is op het moment een storing met het opvragen van de wachtwoorden via Mijn Telfort. Ik heb in ieder geval

Ik wil graag samen met je de instellingen nalopen om te kijken waarom het instellen van de mail niet werkt. Zou je mij in een privébericht je mobiele nummer willen sturen? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Henk
Badge
Henk,

Weet je al wat?
Badge
Henk, weet je al wat?
Badge
Het is echt te triest voor woorden dit. Dat Telfort zo met hun klanten omgaan.. Ongelooflijk..
Ik ben sprakeloos..

Zelfs UPC reageerde en hielp tenminste nog als je ergens mee zat. Daar kan Telfort eens een voorbeeld aan nemen.
Maar o wee als je een factuur niet tijdig betaalt, dan is Telfort er als de kippen erbij.

Het is om te huilen!
Reputatie 1
xxAngelxx als het goed is het probleem reeds opgelost met het wachtwoord opvragen via Mijn Telfort.
Reputatie 1
xxAngelxx als het goed is het probleem reeds opgelost met het wachtwoord opvragen via Mijn Telfort.
Badge
Beste Xystus,

Ik was een weekje op vakantie maar zie nu dat het inderdaad eindelijk werkt! Gelijk op mijn telefoon geïnstalleerd en dat werkt ook!

Topic kan dus gesloten worden.

Reageer