beantwoord

Wachtwoord opvragen

• 4 december 2012
  • 5 reacties
  • 2625 keer bekeken

Badge
Ik zit al iets van 3 weken te wachten op de brief. Ik had het mijntelfort wachtwoord opvraagd via de site en na een week of 2. Niks gekregen. Toen besloot ik het Hugo te vragen op Tweakers. Hij zou het laten opsturen zei hij. Niks. Het is al een hele tijd geleden maar ik heb nog steeds NIKS. Dit begint me geduldt nogal kwijt te raken sinds ik met behulp van Hugo naar instap ben gegaan. Netjes de router kregen nog wel voor de verwachte datum (top!) maar nu heb ik die SIP gegevens nodig heb voor de nieuwe router. Nou staan die SIP gegevens in MijnTelfort maar daar kan ik ook niks mee omdat ik niet mijn wachtwoord heb gekregen.
icon

Beste antwoord door TehEnforce 7 december 2012, 00:05

Dat is raar. Nadat ik dit heb gepost heb ik die brief zowel instant ontvangen. Misschien kijkt de support toch nog mee hier 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je kan via deze link zelf je wachtwoord opvragen en per post toe laten sturen. Binnen ongeveer een week heb je dit gewoon per post binnen.
Badge
Je kan via deze link zelf je wachtwoord opvragen en per post toe laten sturen. Binnen ongeveer een week heb je dit gewoon per post binnen.

Ik heb dat al meerdere keren geprobeerd. Niks binnen na AL die keren. Ik heb het zelfs aan een support lid gevraagt. Ook daar heb ik niks van gekregen kwa post.
Reputatie 8
Badge +16
Hoofd e-mail adres en juiste postcode gebruiken waar de factuur op staat heeft bij mij als oplossing gewerkt.
Badge
Hoofd e-mail adres en juiste postcode gebruiken waar de factuur op staat heeft bij mij als oplossing gewerkt.

Ik weet zeker dat ik het juiste email en postcode gebruikte. Ik heb het nog maar een keer geprobeerd. Maar kan de support niet even hiernaar kijken?
Badge
Dat is raar. Nadat ik dit heb gepost heb ik die brief zowel instant ontvangen. Misschien kijkt de support toch nog mee hier 🙂

Reageer