Wachtwoord opvragen

  • 10 november 2012
  • 1 reactie
  • 2250 keer bekeken

Badge
Beste moderators,

Ik had eerder gelezen op de forum dat meerdere klanten last hebben van dit probleem.
Er is hier nog geen duidelijke antwoord voor gekomen (mijn simkaart is geactiveerd via 1244)
Ik gebruik mijn simkaart nu al een tijd en ik wil graag mijn prepaid internet bundel activeren, dit kan niet als ik geen wachtwoord kan aanvragen.


Update: Ik vind dat er slechte service geleverd word aan de klant(en).

T. Sedano

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Teezy,

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen via Mijn Telfort. Als ik het goed begrijp krijg je de optie om een nieuw wachtwoord aan te vragen niet te zien?
Het is ook mogelijk om de prepaid internetbundel via SMS te activeren. Via onderstaande link vind je hier meer informatie over:
http://shop.telfort.nl/prepaid/internetbundels/

Denise

Reageer