beantwoord

Wachtwoord MijnTelfort vergeten

• 26 februari 2019
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik ben het wachtwoord vergeten. Nieuw wachtwoord per sms gaat niet vanwege nieuw mobiel nummer, via telfort mail gaat niet vanwege nieuwe computer waar telfort mail niet op ingesteld is.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 februari 2019, 13:54

Bedankt voor de gegevens Guido, ik heb het contact e-mailadres aangepast en daarop krijg je een e-mail met stappen om het wachtwoord opnieuw in te stellen. De gebruikersnaam heb ik je in een privébericht gestuurd.
In de Mijn Telfort kan je de pincode voor iTV Online terugvinden, zodat je dat weer kunt kijken. Lukt het daarmee? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Guido, welkom op het Telfort forum. Als je niet meer in kunt loggen in de Mijn Telfort is dat lastig inderdaad. Ik kan het contact e-mailadres aanpassen naar het e-mailadres waarmee je je ook op het forum hebt aangemeld. Daarna kunnen we het wachtwoord resetten, zodat je de mail op dat adres ontvangt. Om dat te doen heb ik nog wel wat gegevens van je nodig, zou je daarvoor je postcode, huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN op forumprofiel kunnen invoeren? De laatste kan bij het vakje "Extra informatie".
Ik zie dat je nu het abonnementsnummer van iTV hebt ingevuld als klantnummer, daar kunnen we helaas niet op zoeken. Ik hoor het hieronder graag van je als je de gegevens hebt toegevoegd.
Reputatie 1
Hoi Jasper, de gevraagde gegevens zjjn, op het klantnummer na, ingevuld.
Nu mag jij eens fijn gaan puzzelen 😉.
Groet, Guido.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens Guido, ik heb het contact e-mailadres aangepast en daarop krijg je een e-mail met stappen om het wachtwoord opnieuw in te stellen. De gebruikersnaam heb ik je in een privébericht gestuurd.
In de Mijn Telfort kan je de pincode voor iTV Online terugvinden, zodat je dat weer kunt kijken. Lukt het daarmee? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hoi Jasper,

Bedankt voor de reactie en inzet, truuk is gelukt, ik kan weer overal bij.

Thanxxx, Guido
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Guido, goed om te lezen dat het gelukt is! Veel kijkplezier en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer