beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort wijzigen lukt niet

• 2 juni 2020
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben het wachtwoord van Mijn Telfort vergeten. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag wordt het wachtwoord naar een onbekend e-mail en telefoonnummer gestuurd. 

Kunnen jullie mij helpen zodat ik mijn wachtwoord kan wijzigen?

Met vriendelijke groeten,

Heidi

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2020, 11:10

Dank voor de gegevens @HeidiG. Met een 06-nummer kan je inderdaad niet meer inloggen op Mijn Telfort. Alle mobiele abonnementen zijn op 26 januari overgezet naar KPN, waardoor je alle gegevens daarover in MijnKPN kunt vinden.

Telfort Thuis is nog wel te vinden in Mijn Telfort, daarvoor heb je een andere gebruikersnaam nodig. Deze heb ik je in een privébericht gestuurd, zou je kunnen kijken of het daarmee lukt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @HeidiG. Als je een onbekend e-mailadres of telefoonnummer ziet bij het herstellen van het wachtwoord betekent dat dat de gebruikersnaam die je hebt gebruikt niet bij ons bekend is. Ik kan voor je kijken welke gebruikersnaam bij het begin van het abonnement is aangemaakt, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode, huisnummer, laatste 3 cijfers van de IBAN en de gebruikersnaam die je hebt geprobeerd? Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik mee kan kijken.

Reputatie 1

Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het onder extra informatie gezet. 

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor de gegevens @HeidiG. Met een 06-nummer kan je inderdaad niet meer inloggen op Mijn Telfort. Alle mobiele abonnementen zijn op 26 januari overgezet naar KPN, waardoor je alle gegevens daarover in MijnKPN kunt vinden.

Telfort Thuis is nog wel te vinden in Mijn Telfort, daarvoor heb je een andere gebruikersnaam nodig. Deze heb ik je in een privébericht gestuurd, zou je kunnen kijken of het daarmee lukt?

Reputatie 1

Het is gelukt. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @HeidiG, goed om te lezen dat het gelukt is :slight_smile: Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer