beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort wijzigen lukt niet

• 26 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 331 keer bekeken

Ik heb het wachtwoord van mijn Telfort al een tijd niet meer. De gebruikersnaam stond nog op het e-mailadres van mijn ex. Ik heb de klantenservice twee weken geleden aan de lijn gehad en zij hebben het e-mailadres gewijzigd in mijn e-mailadres zodat ik opnieuw mijn wachtwoord kan aanvragen. Als ik nu op ‘wachtwoord vergeten’ klik krijg ik dat het wachtwoord naar een ander e-mailadres wordt gestuurd dan mijn e-mailadres, hetzelfde geld voor een 06-nummer. Als ik een nieuw account probeer aan te maken met mijn e-mailadres, staat er dat er al een account bestaat met mijn e-mailadres. Ik weet niet meer hoe ik nu aan het wachtwoord moet komen van mijn Telfort en hoe ik dus in mijn Telfort kan komen.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 augustus 2019, 20:48

Hallo @CharlotteJ. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om je wachtwoord voor Mijn Telfort te wijzigen. Het gaat dan om het wachtwoord van Mijn Telfort Thuis? Ik zie wel dat het e-mailadres en 06-nummer aan onze kant zijn aangepast. Het e-mailadres komt alleen niet overeen met het e-mailadres dat ik in je profiel hier op het Forum zie staan. Ik pas dit graag voor je aan. Daar heb ik nog wel wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Als ik een nieuw account probeer aan te maken met mijn e-mailadres, staat er dat er al een account bestaat met mijn e-mailadres. Ik weet niet meer hoe ik nu aan het wachtwoord moet komen van mijn Telfort en hoe ik dus in mijn Telfort kan komen.
Voor je Thuis-abonnement wordt automatisch een Mijn Telfort account aangemaakt. Alleen als nieuwe Telfort Mobiel klant dien je zelf een Mijn Telfort account aan te maken (met je 06-nummer).
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @CharlotteJ. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om je wachtwoord voor Mijn Telfort te wijzigen. Het gaat dan om het wachtwoord van Mijn Telfort Thuis? Ik zie wel dat het e-mailadres en 06-nummer aan onze kant zijn aangepast. Het e-mailadres komt alleen niet overeen met het e-mailadres dat ik in je profiel hier op het Forum zie staan. Ik pas dit graag voor je aan. Daar heb ik nog wel wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Als ik een nieuw account probeer aan te maken met mijn e-mailadres, staat er dat er al een account bestaat met mijn e-mailadres. Ik weet niet meer hoe ik nu aan het wachtwoord moet komen van mijn Telfort en hoe ik dus in mijn Telfort kan komen.
Voor je Thuis-abonnement wordt automatisch een Mijn Telfort account aangemaakt. Alleen als nieuwe Telfort Mobiel klant dien je zelf een Mijn Telfort account aan te maken (met je 06-nummer).
Het klopt dat dat een ander e-mailadres is. Ik zou graag mijn Gmail willen gebruiken voor mijn Telfort thuis
Reputatie 8
Badge +9
Het klopt dat dat een ander e-mailadres is. Ik zou graag mijn Gmail willen gebruiken voor mijn Telfort thuis
Dat is helaas niet mogelijk, @CharlotteJ. Voor Mijn Telfort Thuis wordt automatisch een account aangemaakt. Je gebruikersnaam is je Telfort e-mailadres. Dat is niet aan te passen. Is het inmiddels wel gelukt om je wachtwoord te wijzigen?
Als ik daar mijn Telfort e-mailadres invul dan wordt mijn nieuwe wachtwoord naar een 06-nummer of e-mailadres gestuurd dat ik niet ken.. dus dat lukt ook niet.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @CharlotteJ. De link om je wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis te resetten wordt naar het contact e-mailadres verstuurd. Zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf komt dat e-mailadres niet overeen met het e-mailadres dat ik in je profiel hier op het Forum zie staan. Dit kan ik voor je aanpassen, maar daar heb ik nog wel wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Laat het weten als je dit hebt gedaan.
het is gelukt om alles aan te vullen. Ik heb bij extra informatie mijn postcode/huisnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van mijn IBAN genoteerd.
Reputatie 8
Badge +11
Je plaatst nu een reactie, dus ben je ingelogd. Kun je het nogmaals proberen?
Probeer anders dit linkje eens.
Reputatie 8
Badge +9
Dank je wel, @CharlotteJ. Ik heb het contact e-mailadres voor je aangepast naar het e-mailadres dat ook in je profiel hier op het Forum staat. Als het goed is moet je nu gewoon een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @CharlotteJ. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om je wachtwoord te wijzigen. Mocht je nog wel hulp nodig hebben dan lees ik het graag.
Nee het is helaas nog steeds niet gelukt. Ik krijg alsnog een deel van een e-mailadres te zien dat niet van mij is, waar het nieuwe wachtwoord naar toe is gestuurd.
Reputatie 8
Badge +9
Dat is vreemd. Kun je mij meenemen in de stappen die je neemt om een nieuw wachtwoord aan te vragen? En wat voor e-mailadres krijg je precies te zien? Vul je wel het Telfort e-mailadres in bij gebruikersnaam? Ik heb dit nu zojuist voor je geprobeerd en krijg dan gewoon te zien dat je een e-mail ontvangt op je Hotmail e-mailadres.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @CharlotteJ. Ik zie dat ik geen reactie meer heb gekregen. Is het gelukt om een nieuw wachtwoord in te stellen, nadat ik je de link heb gestuurd afgelopen maandag?

Reageer