beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort vergeten

• 14 februari 2020
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

Laatst heb ik mijn computer gereset waarbij het wachtwoord van mijn email verloren is gegaan. Het wachtwoord van mijn telfort weet ik ook niet meer, als ik daar ooit een account van heb gemaakt. Is het mogelijk deze toe te sturen via post? Zodat ik weer in mijn email kan komen?

Het klantnummer is: ***

mocht er meer info nodig zijn geef ik dat natuurlijk graag, maar ik wil mijn adres niet openbaar neerzetten en ik weet niet of het hier goed is.

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 februari 2020, 09:04

Ik heb een mail met een link naar dat e-mailadres gestuurd. Daarmee kun je een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort aanmaken. 

Bekijk reactie

4 reacties

Goedenavond, @FreerkWeerd 

Welkom op het forum,

Als bij jou profiel op bewerken klikt, kan je daar je klant nummer kwijt daar is een speciaal invul veld voor. Bij Extra informatie kan je overige NAW zoals postcode en huisnummer kwijt. Je hebt geen alternatief email adres? Zo ja vul die ook in bij extra info.

Ps. als je op de puntjes rechtsonder klikt kan je het bericht nog aanpassen en het klant nummer verwijderen.vJe kan proberen om een nieuwe Mijn Telfort te maken, ook daar zal je een email adres voor nodig hebben of de ooit toegestuurde gebruikers naam.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FreerkWeerd, ik lees dat je jouw wachtwoord voor Mijn Telfort kwijt bent. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kan je hiervoor helaas geen nieuwe per post sturen. Wel kan ik je een nieuw wachtwoord naar een e-mailadres sturen. Heb je nog een alternatief e-mailadres waar je wel toegang tot hebt. Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dan zorg ik dat daar een mail naar toe gaat met een link om jouw wachtwoord te wijzigen. 

Hoi @FreerkWeerd, ik lees dat je jouw wachtwoord voor Mijn Telfort kwijt bent. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik kan je hiervoor helaas geen nieuwe per post sturen. Wel kan ik je een nieuw wachtwoord naar een e-mailadres sturen. Heb je nog een alternatief e-mailadres waar je wel toegang tot hebt. Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dan zorg ik dat daar een mail naar toe gaat met een link om jouw wachtwoord te wijzigen. 

Hallo Bart. 

Bedankt ik heb nu mijn email adres bij extra informatie neergezet op mijn profiel hopelijk is dat goed.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb een mail met een link naar dat e-mailadres gestuurd. Daarmee kun je een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort aanmaken. 

Reageer