beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort vergeten

• 22 juli 2019
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik wil inloggen op mijn telfort maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Als ik wachtwoord vergeten aanklik wordt er een mail gestuurd naar mijn telfort mail adres. Deze heb ik al jaren niet gebruikt en hiervan weet ik dus ook het wachtwoord niet meer.

Wie kan mij verder helpen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 juli 2019, 16:19

Dag @tommycvc. Van harte welkom hier. Ik lees dat je jouw wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw probeert in te stellen, maar dit niet lukt doordat de link naar je Telfort e-mailadres wordt verstuurd. Dat schiet natuurlijk niet op! Wil je je profiel hier op het Forum aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan pas ik je e-mailadres aan, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @tommycvc. Van harte welkom hier. Ik lees dat je jouw wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw probeert in te stellen, maar dit niet lukt doordat de link naar je Telfort e-mailadres wordt verstuurd. Dat schiet natuurlijk niet op! Wil je je profiel hier op het Forum aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan pas ik je e-mailadres aan, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.
Dank je wel Natasja!
Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel!
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb zojuist je e-mailadres gewijzigd, @tommycvc. Als het goed is kun je nu via onze website een nieuw wachtwoord aanvragen en dit ook daadwerkelijk instellen. 😄
Beste Natasja,

Ik weet helaas mijn gebruikersnaam niet meer... op de factuur kan ik dit niet nakijken omdat deze waarschijnlijk naar mijn telfort mail werden gestuurd....

Kan je mij wellicht hier mee helpen??
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @tommycvc. Ik heb je jouw gebruikersnaam zojuist toegestuurd in een privébericht. Laat je me weten of het is gelukt om in te loggen?
Ja het is gelukt! Bedankt voor alle moeite!
Reputatie 8
Badge +9
Ah, dat is fijn! Kleine moeite hoor. 😃

Reageer