beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort

• 6 december 2012
  • 2 reacties
  • 2110 keer bekeken

Beste telfort medewerker.

wat me erg opvalt bij wachtwoord aanvragen bij telfort mobiel is dat ik dit per sms kan ontvangen!!!!

Maar Stel je eens voor!

Een dief heeft me telefoon gestolen. hij weet ook mijn telefoonnummer. en hij gaat dan op wachtwoord vergeten klikken bij telfort mobiel. en daarna ziet hij dat hij het ook per sms kan krijgen. dus de dief gaat dan op sms klikken. en hij krijgt dan de nieuwe tijdelijke wachtwoord via de telefoon. en het ellende begint! hij gaat bij 'mijn telfort' de wachtwoord wijzigen. hij kan er misbruik van maken. of wat hij ook wil doen.

dus wees alert telfort. zorg alsjeblieft ervoor dat de mensen de code via email krijgen. of anders word het 1 grote oorlog bij de klantenservice tussen de klant en telfort medewerker

mocht dit een misverstand zijn. of mocht er vragen zijn. dan hoor ik dit graag!!

Groetjes geboren-in-1998
icon

Beste antwoord door Laila 7 december 2012, 12:07

Je hoeft je nergens zorgen over te maken! Zodra jouw telefoon is gestolen, is het van belang dat je deze zo spoedig mogelijk blokkeert. Je blijft namelijk te allen tijde verantwoordelijk voor jouw eigen aansluiting. Na de blokkade kun je geen wachtwoord meer per sms ontvangen voor Mijn Telfort.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Je hoeft je nergens zorgen over te maken! Zodra jouw telefoon is gestolen, is het van belang dat je deze zo spoedig mogelijk blokkeert. Je blijft namelijk te allen tijde verantwoordelijk voor jouw eigen aansluiting. Na de blokkade kun je geen wachtwoord meer per sms ontvangen voor Mijn Telfort.

Laïla
Oh oke laila. bedankt voor de informatie! 😛

Reageer