beantwoord

Wachtwoord mailbox verwijderen werkt, maar toevoegen niet?

• 5 januari 2014
  • 25 reacties
  • 4014 keer bekeken

Ik krijg telkens de volgende melding als ik een mailbox wil toevoegen:

Er is een fout opgetreden, combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet bij ons bekend, probeer het nogmaals

Met dezelfde inlogcombinatie kan ik wél een mailbox verwijderen.

Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 13 januari 2014, 10:26

Ik heb zelf getest en de oplossing is simpel, op het moment dat je de mailbox wilt aanmaken wordt om je gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
Ondanks dat in het veld gebruikersnaam de toevoeging @telfort al gevuld staat, werkt het bij mij door dit toch achter je gebruikersnaam in te vullen
Dus [email]naam@telfort.nl @telfort.nl[/email] het lijkt korm maar het werkt wel bij mij
Bekijk reactie

25 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Mogelijk bestaat de naam al en is de foutmelding onduidelijk, probeer eens een mailbox aan te maken met een andere naam of met cijfers erbij
Mogelijk bestaat de naam al en is de foutmelding onduidelijk, probeer eens een mailbox aan te maken met een andere naam of met cijfers erbij
Daar kom ik niet eens, kan niet inloggen, wel voor andere acties dus probleem ligt aan Telfort.
Reputatie 4
Badge +3
@broekieman,

Ik ga dit verder voor je onderzoeken. Graag ontvang ik in een privébericht de gewenste mailbox-alias zodat ik dit kan doorzetten.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Henk
Beste Moderator,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil ook graag een mailbox toevoegen (geen alias aanmaken) maar krijg dezelfde foutmelding bij het (proberen) inloggen.

groet Daan7782
Reputatie 4
Badge +3
@broekieman,

Bedankt voor de gegevens, graag ontvang ik alsnog ook de gewenste alias welke je wilt aanmaken. :)

@Daan7782,

Voor jou geldt hetzelfde, graag ontvang ik in een privébericht de beoogde mailalias zodat ik deze ook kan doorzetten voor nader onderzoek.

Mijn excuus voor het ervaren ongemak.

Henk
Is er al een oplossing?
Is er al een oplossing?
Reputatie 8
Badge +18
@broekieman tijdens de weekenden is er niemand van webcare Telfort aanwezig dus heeft het ook geen zin om je vraag ieder uur te herhalen
@broekieman tijdens de weekenden is er niemand van webcare Telfort aanwezig dus heeft het ook geen zin om je vraag ieder uur te herhalen
Al zit er 3 dagen tussen, maakt bij hun niks uit.
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb zelf getest en de oplossing is simpel, op het moment dat je de mailbox wilt aanmaken wordt om je gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
Ondanks dat in het veld gebruikersnaam de toevoeging @telfort al gevuld staat, werkt het bij mij door dit toch achter je gebruikersnaam in te vullen
Dus [email]naam@telfort.nl @telfort.nl[/email] het lijkt korm maar het werkt wel bij mij
Interessante gedachte Tuut-Tuut, heb het gelijk geprobeerd!....

maar helaas werkt dit bij mij ook niet.

Jammer, wel een slimme ingeving.
Reputatie 8
Badge +16
Geen gedachte maar gewoon feit, ik heb dit zelf getest dus iets doe je fout.
Je hebt gelijk en het is óók krom maar het werkt. Aan telfort wil ik vragen of ze het aan de technische dienst door willen geven zodat het niet meer krom is :)
Nou mij lukt het echt niet hoor, in verschillende browsers. Ik doe precies zoals werd voorgesteld.
Nou dit is echt te gek, het is me wel gelukt maar dan wel met mijn oude wachtwoord! Ik heb een paar weken geleden een nieuw wachtwoord aangevraagd. Erg slordig dat dat dan dus niet overal wordt geimplementeerd.

Maar het is dus wel gelukt, dank je Tuut-Tuut.
Reputatie 4
Badge +3
@broekieman,

Ik heb deze melding uiteraard intern doorgezet en we gaan dit tzt aanpassen. Bedankt voor de terugkoppeling dat het werkt.

@Daan7782,

Fijn! :)

@Tuut-Tuut,

Thanks!

Ik laat het topic open staan, zodra dit probleem is aangepakt zal ik een bericht plaatsen, mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Nu heb ik het volgende probleem, bij het opvragen van mijn wachtwoorden wordt mij doodleuk verteld dat ik mijn abonnement heb beëindigd.
AUB spoedig een oplossing.

Dit is de melding:

De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

Zelf opgelost door via google een andere link op te vragen en daar werkt het gewoon, dus interne programmeerfout.
Nu wil ik een extra mailbox aanmaken en krijg de melding dat ik reeds 5 mailboxen in gebruik heb.
Dit is niet zó, er staat er 1 als zijnde verwijderd en die wordt meegeteld.
Denken jullie mij op korte termijn te kunnen helpen?
Reputatie 8
Badge +10
Nu wil ik een extra mailbox aanmaken en krijg de melding dat ik reeds 5 mailboxen in gebruik heb.

Volgens mij telt die verwijderde mailbox nog mee, deze wordt na 6 maanden inactief.

Volgens mij telt die verwijderde mailbox nog mee, deze wordt na 6 maanden inactief.
Dat zou ik graag bevestigd zien door Telfort. Ze zouden meer forum toppers in dienst moeten nemen, krijg je tenminste iets te horen :p
Goedendag.
Ik ben nieuw op dit forum en heb het volgende probleem.
Graag wil ik een extra mailbox toevoegen. Ik krijg de melding dat Javascript niet aanstaat en dat de pagina niet kan worden weergegeven.
De handelingen van Tuut Tuut heb ik uitgevoerd, dwz Java geinstalleerd, verwijderd, weer opnieuw geinstalleerd etc.
Ook heb ik gecontroleerd of java aanstaat in Internet Explorer. Dit is het geval.
Ik gebruik IE 11. Verder heb ik Firefox geprobeerd, maar helaas ook zonder succes.
Wie heeft er nog suggesties?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg,
Jan.
Reputatie 8
Badge +16
Ik kan hier nu zonder problemen inloggen op mailbox aanmaken, simpel [email]jouwgebruikersnaam@telfort.nl[/email] en zonder foutmeldingen
Ik kan hier nu zonder problemen inloggen op mailbox aanmaken, simpel [email]jouwgebruikersnaam@telfort.nl[/email] en zonder foutmeldingen

Je zult het niet geloven, maar het is net wel gelukt.
Mhhh, blijft vreemd, die techniek.
Maar in elk geval hartelijk dank voor jouw snelle reactie.
Mvg, Jan.
Badge
Nou heb ik 't ook. Wil een mailbox toevoegen, maar kan niet inloggen.
Sowieso irritant dat je voor elke handeling weer opnieuw moet inloggen...

Andere onderdelen binnen e-mailbeheer werken wel... Ik snap er niks van.:?

Reageer