beantwoord

Wachtwoord instellen/veranderen voor Mijn Telfort werkt niet: welk is het originele wachtwoord?

• 31 mei 2018
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 2
Omdat ik wil inloggen op Mijn Telfort om mijn maandfacturen te kunnen bekijken heb ik het wachtwoord nodig.
Ergens staat dat dat ww verstrekt is bij de abonnementsafsluiting.
In mijn geval is dat gevoeld 100 jaar geleden....
Die oorspronkelijke brief heb ik helaas niet op mijn nachtkastje liggen.
Een nieuw ww opgeven (procedure met de link die per mail komt) lukt niet (zoals aangegeven in mijn eerder bericht).

Kan Telfort-service mij het oorspronkelijke (want door de buggy veranderprocedure niet te wijzigen) wachtwoord mededelen?
Als veranderen door mij niet mogelijk is, moet immers het origineel er nog zijn en ook werken...

Mocht Telfort dit niet willen of kunnen (door techniekfouten) verhindert T. mij het inzien van de facturen, terwijl het factuurstellen en afboeken wel gesmeerd lijkt te werken.
Ik denk dat ik dan een klacht zal formuleren voor de Toezichthouder ACM.
Mogelijk helpt dat.

Dank
icon

Beste antwoord door nonotel 15 juni 2018, 13:54

ik kan dus alleen werken met de gegevens die in jouw profiel staan. Ik zie inmiddels dat je deze hebt aangevuld met het klantnummer.
'hebt aangevuld' c.q. 'inmiddels hebt aangevuld'...?
Ik heb het even nagekeken (leve de screenshot), maar toen ik mij op woe 30 mei j.l. (voor het eerst) registreerde op het telfort-forum heb ik meteen mijn klantnummer ingevuld (moeten invullen?), dus dat was er vanaf dat (eerstmogelijke) tijdstip.

Zou je ook nog in jouw profiel de naam van de contractant en geboortedatum willen toevoegen?

De invulmaskers die ik te zien krijg bieden geen plaats om 'de naam van de contractant' in te voeren.
(ik heb eventueel wel een paar screenshots van de invulmogelijkheden in 'mijn profiel').

Dank

EDIT 15.06.2018 14.23 UUR
Stop de persen!!
Het veranderen van wachtwoord is daarnet gelukt!!
Ik had eerder geprobeerd met een wachtwoord met cijfers, letters (groot/klein) en bijzondere tekens (% en zo), totaal van 16 tekens, dat ging elke keer fout, terwijl het mij niet in tegenspraak met de ww-regels leek (superveilig ww).
Nu een ww van 12 tekens bedacht, enkel cijfers en letters (groot/klein).
Dat werkte dus wel (via invoer in de emailed link).
De inlog op Mijn Telfort is dus nu gelukt.

Mijn probleem is opgelost.

En Bart mag nu al op week-end. ;)

Dank
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi nonotel, wat balen dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort zodat je met de facturen bezig kan. Nu kan ik je zeker voorzien van een nieuw wachtwoord. Zou je voor mij jouw profiel verder willen invullen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 2
Beste Bart,
Telfort heeft toch mijn klantnummer en weet dus alles van me wat voor Telfort belangrijk is??
Wat ik tof vind en de hele dag doe, wat heeft dat met mijn probleem in deze draad te maken?
Aan de slag gaan kan m.i. ook nu al. 🆒
Groeten van
nonotel
Reputatie 8
Badge +10
Beste Bart,
Telfort heeft toch mijn klantnummer en weet dus alles van me wat voor Telfort belangrijk is??

Telfort kan via dit forum je klantnummer en abonnementsgegevens NIET zien..!
Dit forum is niet gekoppeld aan het systeem met de klanten-database en daarom vraagt Bart (niet voor niets) om deze in te vullen in je profiel.
Gewoon een beetje meewerken dus als je wat gevraagd wordt, als het niet nodig zou zijn dan vraagt men daar niet om...;)
Reputatie 8
Badge +12
Wat Enterprise zegt klopt inderdaad. Dit forum is verder niet gekoppeld, ik kan dus alleen werken met de gegevens die in jouw profiel staan. Ik zie inmiddels dat je deze hebt aangevuld met het klantnummer. Dit is voor mij nog niet voldoende om jou te kunnen voorzien van de gevraagde gegevens. Zou je ook nog in jouw profiel de naam van de contractant en geboortedatum willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat hebt gedaan, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 2
ik kan dus alleen werken met de gegevens die in jouw profiel staan. Ik zie inmiddels dat je deze hebt aangevuld met het klantnummer.
'hebt aangevuld' c.q. 'inmiddels hebt aangevuld'...?
Ik heb het even nagekeken (leve de screenshot), maar toen ik mij op woe 30 mei j.l. (voor het eerst) registreerde op het telfort-forum heb ik meteen mijn klantnummer ingevuld (moeten invullen?), dus dat was er vanaf dat (eerstmogelijke) tijdstip.

Zou je ook nog in jouw profiel de naam van de contractant en geboortedatum willen toevoegen?

De invulmaskers die ik te zien krijg bieden geen plaats om 'de naam van de contractant' in te voeren.
(ik heb eventueel wel een paar screenshots van de invulmogelijkheden in 'mijn profiel').

Dank

EDIT 15.06.2018 14.23 UUR
Stop de persen!!
Het veranderen van wachtwoord is daarnet gelukt!!
Ik had eerder geprobeerd met een wachtwoord met cijfers, letters (groot/klein) en bijzondere tekens (% en zo), totaal van 16 tekens, dat ging elke keer fout, terwijl het mij niet in tegenspraak met de ww-regels leek (superveilig ww).
Nu een ww van 12 tekens bedacht, enkel cijfers en letters (groot/klein).
Dat werkte dus wel (via invoer in de emailed link).
De inlog op Mijn Telfort is dus nu gelukt.

Mijn probleem is opgelost.

En Bart mag nu al op week-end. ;)

Dank
Reputatie 8
Badge +12
Dat klinkt helemaal goed nonotel. Fijn om te horen dat je kunt inloggen. Dan heb ik jouw gegevens ook niet meer nodig. Maar dit is wel makkelijk voor de eventuele volgende keer. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer