beantwoord

wachtwoord / bestelnummer 1811013056

• 20 november 2018
  • 5 reacties
  • 265 keer bekeken

Vanaf 30 november a.s wordt mijn aansluiting geactiveerd. Ik heb op 1 november j.l. een bevestigingsmail van Telfort gekregen met onder andere het contract. Er werd vermeld dat ik mijn wachtwoord ná 24 uur ook via de mail zou ontvangen. Dit is nog niet gebeurd !!!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 november 2018, 11:26

Hoi Woppertje, ik lees dat je nog geen wachtwoord hebt ontvangen. Dat is wel heel apart. Er lijkt iets fout te zijn gegaan. Excuses hiervoor. Ik stuur je zo een privébericht met daarin jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort. Een e-mail om het wachtwoord te wijzigen heb ik naar je gestuurd. Ik hoor graag of het gelukt is in te loggen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je 1 november dit contract hebt afgesloten dan is de wettelijke bedenktijd 14 dagen en omdat het is nu 20 november is zit je er dus aan vast en kun je niet meedoen aan de blackfriday actie.
Ongeveer een week voor 30 november krijg je het aansluitpakket en de brieven met o.a. je wachtwoord etc thuisgestuurd
Reputatie 8
Badge +7
Als je 1 november dit contract hebt afgesloten dan is de wettelijke bedenktijd 14 dagen en omdat het is nu 20 november is zit je er dus aan vast en kun je niet meedoen aan de blackfriday actie.
Ongeveer een week voor 30 november krijg je het aansluitpakket en de brieven met o.a. je wachtwoord etc thuisgestuurd

Hallo @jimny , ik begrijp niet wat jouw antwoord met de vraag van @Woppertje te maken heeft.
Als je een paar dagen na het afsluiten van je abo nog geen aanvullende gegevens ontvangen hebt gaat er misschien iets niet goed.
Ik had bij het afsluiten van mijn 3 in 1 abo begin oktober binnen 2 dagen alle inloggegevens en e-mailadres in huis.
Reputatie 8
Badge +17
@JanD je hebt helemaal gelijk mijn antwoord had in het andere topic van woppertje moeten staan, waar jij zelf ook actief bent geweest

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/extra-korting-black-friday-79105

@Woppertje heb je al in je spambox gekeken of daar de mail van Telfort is beland
Als in de welkom-mail van 1 november staat dat ik binnen 24 uur het wachtwoord via e-mail toegestuurd krijg dan moet dat ook zo zijn. Geeft alleen maar verwarring. Leermomentje: Is de nieuwe procedure al door Telfort aangepast en in de welkom-mail verwerkt ?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Woppertje, ik lees dat je nog geen wachtwoord hebt ontvangen. Dat is wel heel apart. Er lijkt iets fout te zijn gegaan. Excuses hiervoor. Ik stuur je zo een privébericht met daarin jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort. Een e-mail om het wachtwoord te wijzigen heb ik naar je gestuurd. Ik hoor graag of het gelukt is in te loggen.

Reageer