beantwoord

wachtwoord achterhalen.

• 24 januari 2014
  • 8 reacties
  • 1686 keer bekeken

Badge
  • Gangmaker
  • 119 reacties
via Wachtwoord gebruikersnaam wijzigen ga ik naar MIJN WACHTWOORDEN.
daar klik ik op WACHTWOORDEN OPVRAGEN.

dan krijg ik de volgende melding:
De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk.

U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.

Volgens de mensen die ik gebeld heb op de klantenservice is dit een landelijke storing.
maar via mijn hoofdaccount adsl******@telfort.nl kom ik hier wel in.

is er iemand die me kan vertellen hoe ik nu achter mijn wachtwoord kom,
zonder dat ik voor vele euro's het 0900 weer ga bellen... waar ik geen bevredigend antwoord krijg.

Gr. Remko
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 29 januari 2014, 13:38

@RdW, er was een storing v.w.b. het opvragen van wachtwoorden in Mijn Telfort. Deze storing is verholpen, is het inmiddels gelukt? Kun je dit nogmaals proberen? het is uiteraard niet netjes dat je niet bent teruggebeld, ik zal dit intern kenbaar maken. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Jeroen
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
ik zou vandaag door een sr. medewerker van Telfort terug gebeld worden om dit probleem op te lossen.

dit was mij zaterdag beloofd door de helpdeskmedewerker die achter het 0900 nummer zit.

helaas worden dit soort afspraken niet na gekomen...
Badge +1
@RdW, er was een storing v.w.b. het opvragen van wachtwoorden in Mijn Telfort. Deze storing is verholpen, is het inmiddels gelukt? Kun je dit nogmaals proberen? het is uiteraard niet netjes dat je niet bent teruggebeld, ik zal dit intern kenbaar maken. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Jeroen
Badge
Beste Jeroen, neen het lukt niet. Ik krijg nog steeds de foutmelding. Het is namelijk een oud emailadres zonder abo. Dus is deze functie uitgeschakeld. Ik zou het toch wel prettig vinden dat ik weer in de mailbox kan. Hij zit namelijk vol...
Badge +1
@RdW,

Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer en het betreffende e-mailadres kunnen sturen? Ik zal dan na gaan wat er aan de hand is.

Jeroen
Badge
ik heb de pb verstuurd.
Badge
Nav mijn ingevulde tevredenheids onderzoek, ben ik vandaag teruggebeld. Ze gaan mijn wachtwoord van mijn " oude " inbel emailadres opsturen. Ben benieuwd...
Badge
ik word hier erg triest van, nu sturen ze me mijn wachtwoord voor mijn telfort. en hiermee kan ik dus niet in mijn webmail.
zouden ze het dan echt niet begrijpen...

Hier blijf ik dus op hangen.............

Wachtwoord wijzigen mailbox

U kunt hier het wachtwoord wijzigen van uw Telfort mailbox. Heeft u meerdere Telfort mailboxen, dan kunt hier per mailbox het wachtwoord wijzigen. Wilt u uw Mijn Telfort wachtwoord wijzigen? Ga dan naar wijzigen wachtwoord Mijn Telfort.

tussen de 8 en 16 karakters
In het wachtwoord staat minimaal een cijfer, een gewone letter en een hoofdletter
De gebruikersnaam mag niet in het wachtwoord terugkomen

Gebruikersnaam mailbox

Oude wachtwoord is niet correct
Huidig wachtwoord

Nieuw wachtwoord:
Badge
Inmiddels een paar telefoontjes verder werkt het weer. Sommige dingen worden dus echt opgelost 🙂 top

Reageer