beantwoord

Wachtwoord

  • 2 mei 2016
  • 1 reactie
  • 577 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord van mijn telfort email account kwijt. Staat al zo lang vast ingesteld op allerhande apparaten, dat ook het alternatieve mailadres allang niet meer geldig is....... en dus kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen.

Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Stephen 3 mei 2016, 19:37

Hallo Dennis, welkom op het forum. Ik kan je je wachtwoord per post toesturen. Ter verificatie ontvang ik dan graag onderstaande gegevens van jou in een privébericht. Bij voorbaat dank!
- Naw-gegevens
- Rekeningnummer
- Geboortedatum
- Gebruikersnaam
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dennis, welkom op het forum. Ik kan je je wachtwoord per post toesturen. Ter verificatie ontvang ik dan graag onderstaande gegevens van jou in een privébericht. Bij voorbaat dank!
- Naw-gegevens
- Rekeningnummer
- Geboortedatum
- Gebruikersnaam