beantwoord

Waarom ontbreekt het volledig overzicht van alle mobiele abonnementen in 'mijn telfort'

  • 16 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 199 keer bekeken

Reputatie 1
Naast het 'alles in 1' pakket voor Thuis heb ik ook twee mobiele abonnementen lopen. In mijn Telfort omgeving zie ik echter slechts de verbruiks-/contractgegevens van één van de twee abonnementen. Maar zie onder het tabblad 'combivoordeel' wel dat het 'combivoordeel' op beide nummers wordt verstrekt.

Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 16 oktober 2018, 22:28

Het is nog niet mogelijk beide mobiele abo's in 1 MijnTelfort omgeving zichtbaar te maken.
Er schijnt aan gewerkt te worden, maar er is nog geen streefdatum genoemd.
Voorlopig dus een 2e MijnTelfort voor het 2e nummer.
Bekijk reactie

2 reacties

Het is nog niet mogelijk beide mobiele abo's in 1 MijnTelfort omgeving zichtbaar te maken.
Er schijnt aan gewerkt te worden, maar er is nog geen streefdatum genoemd.
Voorlopig dus een 2e MijnTelfort voor het 2e nummer.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Jack1968, ik begrijp dat je graag alle abonnementen in jouw omgeving wilt zien. Dit is jammer genoeg nog niet mogelijk zoals nelly jacoba ook al aangeeft. Je kan alleen voor beide nummers apart inloggen.

Reageer