Waarom krijg ik e-mails voor Mijn Telfort

• 16 juni 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Zoals de kop al zegt, ik vraag me af waarom ik 3 E-Mails krijg voor een account activeren op Mijn Telfort.

Maaaaaaar, ik ben al een jaar geen klant meer,:disappointed: nog wel hier actief omdat het leuk, gezellig en leerzaam is, maar een Mijn Telfort account is daarvoor overbodig.

Heeft iemand mijn e-mail adres misbruikt, gaat er wat mis in Telfort systemen in de overgang naar KPN, of is het spam, komt wel van een Telfort adres af en de linken in de mail gaan ook naar Telfort toe.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hey @Doornekamp33, dat is wel erg gek inderdaad. Je bent al een tijdje weg dus je zou geen mailtjes daarvoor meer moeten krijgen. Wat voor berichten waren het precies? Voor het activeren van een nieuw account, of gaat het over resetten van een wachtwoord? Ik zie aan deze kant geen meldingen staan die de mailtjes verklaren, vandaar de vraag. Krijg je ze ook op hetzelfde e-mailadres als waar je de notificatie van deze reactie op krijgt? Ik hoor het graag van je :slight_smile:

@Jasper - Telfort Waren mailtjes om Mijn Telfort te activeren en kwamen op een e-mailmadres binnen die ik niet bij jullie gebruikt heb volgens mij, is bijna hetzelfde maar dan zonder 33 er achter, dat mail adres gebruik ik nooit voor bedrijven, is puur voor de familie..

Reputatie 8
Badge +11

Dat maakt het helemaal raar inderdaad, dat e-mailadres zie ik er ook niet bij staan. Heb je die mogelijk ooit gebruikt om een Telfort ID aan te maken, of altijd die met de 33 erbij? En is het e-mailadres zonder de 33 ook met hetzelfde achter de @?

Als je die daar ook nooit voor gebruikt hebt is het helemaal een raadsel waarom je daar berichten op ontvangt. Het zou kunnen dat iemand per ongeluk dat e-mailadres heeft ingevoerd, maar als je 'm zelf nooit hebt gebruikt kan ik een melding aanmaken om te kijken of er meer over te vinden is. Heb je sinds het aanmaken van het topic trouwens nog meer berichten gekregen?

Hoi @Jasper - Telfort , Het is idd met hetzelfde er achter, en ik heb alleen die 3 mails heel kort achter elkaar gehad.

Telfort ID heb ik nooit gehad of aangemaakt, ik vermoed ook dat iemand het verkeerde e-mail adres heeft gebruikt, komt soms voor, ik kreeg ze vorig jaar van de Media Markt dat ik extra garantie had gekocht bij een TV, zou ik nooit doen en voor dat soort winkels heb ik een spam e-mail adres, kijk ik bijna nooit naar, heb er zelfs een aparte e-mail client voor op de computer staan.

Maar je hoeft niet te diep gaan zoeken, als het echt de spuigaten zou uitlopen meld ik het wel of ik blokkeer jullie gewoon.:yum:

Reputatie 8
Badge +11

Vooruit, dan doe ik dat niet :slight_smile:  Als het ook met de MediaMarkt is gebeurd klinkt het inderdaad alsof iemand een soortgelijk e-mailadres heeft maar steeds net de verkeerde doorgeeft. Daar is vermoedelijk ook weinig tegen te doen om het te voorkomen. Mocht het toch terugkomen, dan kunnen we het alsnog gaan onderzoeken. Of je kunt de afzender inderdaad blokkeren, dat werkt ook :grin:

Reageer