beantwoord

Waarom kan ik de factuur niet bekijken van de maand juli..

• 7 juli 2012
  • 3 reacties
  • 2112 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hoi..:o

Ik heb dus een vraagje waarom kan ik mijn factuur van de maand juli niet bekijken en de rest wel van de maanden.

Ik wil het juist inzien omdat er volgens mijn iets niet klopt maar ik krijg in het rood te zien tijdelijke storing en als ik naar de maand junie ga kom ik er gewoon op.
of de maand mei ,dan kan ik het wel inzien.

Dus is mijn vraag wat is er aan de hand met de factuur online inzien van de maand julie.

Ik wacht af op u antwoord

Vriendelijke groet yvon
icon

Beste antwoord door Laila 13 juli 2012, 13:59

@yonne,

Op het moment dat u de factuur wilde bekijken (07-07-2012), was de factuur nog niet ingeladen. De factuurdatum is namelijk 09-07-2012. Ik zie echter dat er nog steeds een foutmelding wordt getoond. Het wordt voor u uitgezocht. U kunt de factuur wel gewoon bekijken door te klikken op 'factuur downloaden'.

De factuur klopt gewoon. De kosten vallen hoger uit doordat er inflatiecorrectie is toegepast. Lees meer informatie op www.telfort.nl/inflatiecorrectie.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
@yonne,

Op het moment dat u de factuur wilde bekijken (07-07-2012), was de factuur nog niet ingeladen. De factuurdatum is namelijk 09-07-2012. Ik zie echter dat er nog steeds een foutmelding wordt getoond. Het wordt voor u uitgezocht. U kunt de factuur wel gewoon bekijken door te klikken op 'factuur downloaden'.

De factuur klopt gewoon. De kosten vallen hoger uit doordat er inflatiecorrectie is toegepast. Lees meer informatie op www.telfort.nl/inflatiecorrectie.

Laïla
Als ik klik op mijn betaade facturen kan ik deze niet inzien?
Badge
@klaasie16,

Welkom op het forum! De factuur was alleen beschikbaar als u op 'downloaden' klikte. Inmiddels kunt u de factuur gewoon weer op de normale manier bekijken. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog steeds problemen ervaren, dan kunt u dat aan mij doorgeven.

Laila

Reageer