beantwoord

Waar kan ik terugvinden hoeveel belminuten, sms etc ik nog heb?

• 4 februari 2014
  • 1 reactie
  • 1557 keer bekeken

Waar kan ik terugvinden hoeveel belminuten, sms etc ik nog heb? Deze wordt niet meer in het overzicht weergeven dus ik heb geen idee (ook telefoongesprekken van vandaag zijn niet eens toegevoegd aan het specificatieoverzicht waar ik probeer nog iets van gegevens vandaan te halen).

Graag asap een reactie want ik schiet elke keer door mijn bundel heen zo!
icon

Beste antwoord door Denise 4 februari 2014, 16:31

@shibitah,

Je kunt jouw verbruik inzien via de Belstatus App. Het verbruik wordt 's nachts bijgewerkt. In Mijn Telfort vind je ook een overzicht van jouw huidige tegoed. Je kunt hiervoor inloggen met jouw mobiele nummer en een wachtwoord aanvragen per sms. Je kunt er ook voor kiezen om Belbewust te activeren. Je ontvangt dan sms-berichten met een overzicht van jouw verbruik.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@shibitah,

Je kunt jouw verbruik inzien via de Belstatus App. Het verbruik wordt 's nachts bijgewerkt. In Mijn Telfort vind je ook een overzicht van jouw huidige tegoed. Je kunt hiervoor inloggen met jouw mobiele nummer en een wachtwoord aanvragen per sms. Je kunt er ook voor kiezen om Belbewust te activeren. Je ontvangt dan sms-berichten met een overzicht van jouw verbruik.

Denise

Reageer