beantwoord

waar is de inlogpagina (website) MijnTelfort Mobiel

• 28 mei 2018
  • 5 reacties
  • 618 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, de linkjes naar Inloggen MijnTelfort Mobiel op de website verwijzen naar een pagina met informatie, maar niet naar het inlogscherm.
icon

Beste antwoord door muziekboot 1 juni 2018, 20:26

Ja, thuis wertk het wel goed. Er zal wel iets op de website zijn, wat op mijn werk geblokkeerd wordt. Opgelost!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1
Ik zie nu wat er mis is. De blauwe balk (met velden voor gebruikersnaam en wachtwoord) verschijnt niet in Firefox, wel in Internet Explorer. Ik zal later thuis nog wel eens proberen. Voorlopig opgelost.

Reputatie 6
Badge +7
Hallo Muziekboot, goed dat je hierover aan de bel trekt. Heb je het thuis al kunnen proberen?
Reputatie 1
Ja, thuis wertk het wel goed. Er zal wel iets op de website zijn, wat op mijn werk geblokkeerd wordt. Opgelost!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi muziekboot, goed om je weer terug te zien en fijn om te lezen dat het thuis wel werkt. Hartelijk dank voor je reactie!
Reputatie 1
Hallo muziekboot,
Het ligt niet aan een of andere blokkade op je werk, want ik had hetzelfde probleem. Thuis. De overeenkomst: Firefox. Ik had niet meteen gezien dat jij het had aangemeld en maakte er een nieuw topic van, hier:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/inlogpagina-wordt-door-hans-klok-beheerd-78147
Ik had het eerder niet op dezelfde PC met dezelfde browser. Dan is er op de site een upgrade uitgevoerd die niet met Firefox is getest. En dat vind ik kwalijk. Ze hoeven de site niet met iedere obscure browser te testen, maar Firefox is voor den donder niet obscuur.

Reageer