vraag

Vraag voor klantenservice maar mailformulier werkt niet wegens technische fout

• 25 november 2014
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Beste klantenservice,
Mijn vragen via deze weg want uw formulier werkt niet.
Al enige maanden, sinds ik in augustus mijn nieuwe abonnement heb in laten gaan, heb ik problemen op Mijn Telfort, ik heb de belstand/belupdate sms op 'aan' staan, maar ik krijg geen sms. Ik heb toen de klantenservice gebeld op 11-07-2014, zij zou het voor me aanzetten, sindsdien nog steeds geen sms..
Ik heb de app onlangs gedownload, waarop aangegeven wordt dat ik helemaal geen sms tegoed heb, terwijl ik een onbeperkt tegoed heb?
Verder, krijg ik op Mijn Telfort overal 'technische fout' te zien, als ik iets wil inzien. Behalve bij het kopje 'aanvragen en wijzigingen' , en daar zie ik dan iets waar ik geen opdracht toe heb gegeven: er staat dat ik eerst per 13-08, toen per 26-08 en onlangs per 11-11 mijn bundel eerst zou hebben verlaagd en vervolgens weer zou hebben verhoogd, ik weet van niets? Gaarne hier wat meer informatie over,

met vriendelijke groet,
Fannie

1 reactie

Badge +2
@Fani74,

Welkom op het forum!

Heel erg jammer dat je al zo lang problemen met Mijn Telfort ervaart. Om je verder te kunnen helpen heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

Reageer