beantwoord

vraag over opzegging

• 6 mei 2017
  • 3 reacties
  • 338 keer bekeken

hallo, ik heb een tijd geleden mijn abonnement opgezegd en ook een brief gekregen met de datum, alleen nu stond er in die brief dat ik nog een brief zou ontvangen met de exacte opzegdatum, alleen omdat wij inmiddels verhuisd zijn denk ik dat deze op het oude adres aangekomen is en omdat ik ivm de verhuizing vergeten ben het adres te veranderen weet ik nu niet of dat ik de apparatuur al terug kan sturen en of dat ik eventueel de desbetreffende brief ook via de mail zou kunnen ontvangen?
icon

Beste antwoord door Pat2303 10 mei 2017, 20:24

Hoi het is inmiddels al duidelijk want heb de afrekeningsmail gehad en heb inmiddels de apparatuur terug gestuurd, toch bedankt voor de reactie
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pat2303, welkom op het forum! Je kunt de apparatuur sowieso terugsturen na het beëindigen van je abonnement. Als je mij je naam en oude adresgegevens kenbaar maakt via een privébericht dan kan ik de exacte opzegdatum voor je opzoeken.
Hoi het is inmiddels al duidelijk want heb de afrekeningsmail gehad en heb inmiddels de apparatuur terug gestuurd, toch bedankt voor de reactie
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. 🙂