beantwoord

Vijfje Van Telfort niet gekregen

• 28 januari 2018
  • 23 reacties
  • 301 keer bekeken

L.S.,

Ik probeer al een aantal dagen die 5 euro van Vijfje van Telfort te verzilveren. Netjes ingelogd en ik hoef daarvoor alleen maar mn persoonlijke gegevens aan te passen. Die 3 stappen doorloop ik, krijg bevestiging dat de wijziging is doorgevoerd, maar er gebeurt vervolgens niks: bij controle van de persoonlijke gegevens staan er wederom streepjes en nog altijd geen 5 euro bijgeschreven.

Er lijkt een bug in de website te zitten, want zowel op smartfoon, als op tablet als op laptop exact hetzelfde verhaal.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 januari 2018, 17:01

Hoi Saskia, welkom op het forum. Zo te lezen ben je flink aan het stoeien met het toevoegen van je gegevens voor het Vijfje van Telfort. Ik zie dat het toevoegen van je gegevens goed gegaan is. Het toevoegen van het beltegoed was nog niet gelukt. Dat heb ik nu handmatig voor je verwerkt. Het Vijfje is per vandaag actief.

Bedankt voor de hulp, nelly! 🙂
Bekijk reactie

23 reacties

Handig! 2 regels die elkaar tegenspreken... één maand geldig en 19 jaar geldig is nogal een verschil. Telfort is net de belastingdienst: leuker kunnen we het maken, wel ingewikkelder😩😞🤔
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Saskia, ga je kijken naar de voorwaarden van het Vijfje van Telfort dan zie je dat het beltegoed slechts één maand te gebruiken is. Vanuit die voorwaarde is het, wat mij betreft, juist in het voordeel van de klant om dit tegoed als eerste op te maken. Dat jij doorkrijgt dat het tegoed tot 2037 te gebruiken is ben ik nog aan het uitzoeken. Hier hoort namelijk een kortere termijn te staan.

Houd er ook rekening mee dat als je schoonvader een keer een sms't, belt of internet, de houdbaarheid van de €4,63 wordt verschoven en opnieuw zes maanden houdbaar is. Daarover lees je meer op onze PrePaid pagina. Het beltegoed is namelijk onbeperkt houdbaar, zolang er eens in de zes maanden gebruik wordt gemaakt van de telefoon. Het belletje van daarnet heeft daar dus al aan bijgedragen.
Erg flauw! De kans dat mijn schoonvader, want daar is het beltegoed van, voor 1 augustus a.s. 9.63 opbelt, is vrijwel nul. Lekker makkelijk verdiend zo telfort! We zoeken wel een provider die wel denkt vanuit de klant.
Reputatie 7
Badge +13
Het beltegoed dat je krijgt voor het doorgeven van je NAW-gegevens wordt standaard als eerste opgemaakt. Vandaar dat je gesprek van de toegevoegde 5 euro wordt afgeschreven. Begrijp ik uit deze reactie dat je nu voldoende bevestiging hebt dat het tegoed bijgeschreven is?
Zojuist de proef op de som genomen: net voor 1:32 verbeld en ja hoor... het beltegoed is afgeschreven van het beltegoed dat het langste geldig is. Het beltegoed dat op 1 augustus 2018 verloopt wordt dus niet verbruikt. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +13
M.i. zou het zo moeten zijn dat als ik via 1200 een sms stuur met "belstatus", ik gewoon mijn volledige beltegoed te zien moet krijgen. Desnoods uitgesplitst in geldigheidsduur

In de sms die je eerder plaatst zie je een andere geldigheidsduur terug. Als je beide tegoeden bij elkaar optelt, kom je tot het totale tegoed. Voor mij is komt dat heel erg overeen met de wens die je hierboven uitte. Kan je me toelichten waar het verschil voor je zit?

Het bewijs dat je tegoed is bijgeschreven zie je in de sms twee tegoeden met een bruikbaarheidsdatum én in de bevestiging die ik hier in mijn reactie geef. Op de manier die jij wenst kan ik je jammer genoeg niet een bevestiging geven. Ik hoop dat je de bevestiging die ik je hier op het forum geef voldoende is.
Dat is juist mijn punt: dat het niet te controleren is op deze manier.
Naar mijn mening moet er te alle tijden transparantie zijn over beltegoeden en het feit dat ik zoveel moeite moet doen om mijn 5 euro bijgeschreven te krijgen, getuigt van een ontmoedigingsbeleid, terwijl ze wel van alles van mij willen weten. Ik eis gewoon duidelijk bewijs dat mijn 5 euro is bijgeschreven.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben niet jullie, ik ben een klant die probeert te helpen.
Ik zou niet weten hoe het nu te controleren is, maar je kunt toch gewoon die €4,63 de komende tijd verbellen? Als je daarna gewoon kunt blijven bellen ben je dus aan je bonustegoed bezig.
M.i. zou het zo moeten zijn dat als ik via 1200 een sms stuur met "belstatus", ik gewoon mijn volledige beltegoed te zien moet krijgen. Desnoods uitgesplitst in geldigheidsduur
Raar... hoe kan ik nu controleren of die 5 euro daadwerkelijk is bijgeschreven als dit door jullie gescheiden wordt gehouden?
Reputatie 8
Badge +11
Zo zie ik het niet. Ik zou hieruit opmaken €9,63. Waarschijnlijk worden de twee tegoeden gescheiden weergegeven vanwege de geldigheidsduur die niet gelijk is.
De foto lijkt me duidelijk genoeg: ik heb 4.63 aan beltegoed, ik kan er niks meer van maken. Het lijkt mij dat als die 5 euro bijgeschreven is, mijn beltegoed 9.63 moet zijn, en geen 4.63
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Saskia, zoals ik het bericht lees heb je het volgende: 4,63 aan regulier beltegoed én daar bovenop 5 euro beltegoed voor het doorgeven van je NAW-gegevens, ook wel het Vijfje van Telfort genoemd. Hoe lees jij deze foto? Aan onze kant staat inderdaad aangegeven dat je dit tot 2037 kan gebruiken. Dat ga ik nog even uitzoeken.
Hm.. dank voor je reactie Wieger, maar bijgaande foto vertelt mij iets anders... 🤔😞
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Saskia, welkom op het forum. Zo te lezen ben je flink aan het stoeien met het toevoegen van je gegevens voor het Vijfje van Telfort. Ik zie dat het toevoegen van je gegevens goed gegaan is. Het toevoegen van het beltegoed was nog niet gelukt. Dat heb ik nu handmatig voor je verwerkt. Het Vijfje is per vandaag actief.

Bedankt voor de hulp, nelly! 🙂
Komt vast goed. 🙂
Ik hoop dat ze het oppakken ja, want terugbellen ho maar🤔
Net safari geprobeerd.. ook daar werkt het niet
Dan wordt het wachten tot webcare maan- of dinsdag je topic oppakt.
Zij kunnen zien of er wellicht een storing is of dat er wat anders aan de hand is.
Firefox heb ik helemaal niet. Het lijkt mij duidelijk en logisch dat telfort gewoon moet zorgen dat hun website fatsoenlijk werkt op de meest gebruikte browser
Tja. Maar als het steeds niet lukt zou ik toch een keer bv firefox proberen.
Ik.gebruik alleen maar google chrome, nooit een andere want die werken toch niet. Chrome mag toch geen problemen opleveren lijkt me.
Al een keer met een andere browser geprobeerd? Of hebben de devices verschillende browsers?

Reageer