beantwoord

Verwijderen (prepaid) GSM nummer uit systeem Telfort

• 4 mei 2017
  • 4 reacties
  • 370 keer bekeken

'I.v.m. een defect modem moet dit vervangen worden. Ik heb bij mijn melding duidelijk aangegeven dat ik mijn GSM zelden gebruik. Toch werd dit nummer gebruikt om een SMSbericht te sturen over de komst van de monteur. Hierdoor gingen drie dagen verloren. Hoe krijg ik mijn (prepaid) GSM nummer bij Telfort uit het systeem?'
icon

Beste antwoord door Stephen 11 mei 2017, 19:09

Nog bedankt voor jouw gegevens natres! Je 06-nummer stond nog in ons systeem opgeslagen. Mijn collega heeft deze vandaag voor jou verwijderd. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
In 'Mijn Telfort Thuis' staat onder 'Mijn gegevens' > 'Contactgegevens' een telefoonnummer, als dit het bewuste GSM-nummer is kan je dit wijzigen in een ander nummer naar keuze...
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had mijn gegevens daar al gecontroleerd. Mijn GSM nummer staat daar NIET geregistreerd. Hoe en waarom Telfort dit nummer toch (ook voor deden) gebruikt is mij niet duidelijk.
Blijft de vraag: hoe krijg ik mijn GSM nummer bij Telfort uit het bestand?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo natres, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Graag ontvang ik je naam en adresgegevens in een privébericht zodat ik het een en ander voor je kan controleren in ons systeem. Heb je wellicht ook een ander nummer die wij wel kunnen registreren? Zo ja, dan ontvang ik deze ook graag van jou. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Nog bedankt voor jouw gegevens natres! Je 06-nummer stond nog in ons systeem opgeslagen. Mijn collega heeft deze vandaag voor jou verwijderd. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.