beantwoord

Vervangen Motorola tv-ontvanger

• 22 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Beste Telfort medewerker!

Net als velen voor mij zou ik, ter vervanging van mijn huidige verouderde Motorola decoder, graag een Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 decoder ontvangen om Netflix te kunnen benaderen (we hebben geen smart TV). Hoe kunnen we dat simpel regelen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 oktober 2020, 10:28

Hi @Bjorn van der mast, ik kan me voorstellen dat je jouw tv-ontvanger graag wilt inruilen voor een nieuwe variant.

Ik zie dat je onlangs overgezet bent naar KPN. Dat betekent dat je nu online jouw tv-ontvanger kan laten vervangen. Anders kan je voor hulp hierbij ook contact opnemen met de klantenservice, zoals jimny hierboven tipte. Mijn collega's helpen je dan verder dit in orde te maken.

Bekijk reactie

4 reacties

Net als velen voor mij zou ik, ter vervanging van mijn huidige verouderde Motorola decoder, graag een Arcadyan HMB 2260 of Arris 2952 decoder ontvangen om Netflix te kunnen benaderen (we hebben geen smart TV). Hoe kunnen we dat simpel regelen?

Met groet,

Bjorn

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent , als je al bent overgezet naar KPN dan kun je bellen naar hun klantenservice 0800-0402

Met groet,

Bjorn

Hallo @Bjorn van der mast , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dat daar aanvragen via 0800 0402 of het KPN forum.

Ben je nog TFT klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Bjorn van der mast, ik kan me voorstellen dat je jouw tv-ontvanger graag wilt inruilen voor een nieuwe variant.

Ik zie dat je onlangs overgezet bent naar KPN. Dat betekent dat je nu online jouw tv-ontvanger kan laten vervangen. Anders kan je voor hulp hierbij ook contact opnemen met de klantenservice, zoals jimny hierboven tipte. Mijn collega's helpen je dan verder dit in orde te maken.

Reageer