beantwoord

Verlenging abonnement niet in Mijn Telfort

• 21 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn thuis abonnement heb ik per 7 oktober 2020 verlengt en is tot op heden niet zichtbaar in zowel mijn telfort als in de telfort app. Dit zal zeker gedeeltelijk ook met de overgang naar kpn te maken hebben. Ook in mijn kpn (heb mobiel abbo) kan ik mijn thuis abbo niet toevoegen. Wie kan mij hier enige duidelijkheid in verschaffen .

Rick

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 oktober 2020, 11:43

@Rick01 Hoi Rick, ik snap dat je jouw verlenging ook graag online terug wilt kunnen zien. 

Je zou het abonnement nu moeten kunnen toevoegen in MijnKPN, en vervolgens jouw abonnement kunnen inzien. Ik kan door de samengang met KPN helaas nietmeer bij jouw gegevens. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je verder.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Rick01 Hoi Rick, ik snap dat je jouw verlenging ook graag online terug wilt kunnen zien. 

Je zou het abonnement nu moeten kunnen toevoegen in MijnKPN, en vervolgens jouw abonnement kunnen inzien. Ik kan door de samengang met KPN helaas nietmeer bij jouw gegevens. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Mijn collega's daar helpen je verder.

Reputatie 1

Hoi, Alexandra,

Ik heb geprobeerd om mijn abbo toe te voegen op mijn kpn maar dat ging niet

Heb .de klantenservice gebeld met de vraag of hij dat kon doen. Hij zag het abbonnement ook niet maar hij gaat er vanuit dat mijn abbo gewoon doorloopt. en dat het nog in de transitie van telfort naar kpn zit.

Ik wacht het nog even af, en dan probeer op mijn kpn als het overgezet is het thuis abbo toe te voegen.

Reageer