beantwoord

Verkeerde contactgegevens bij opvragen wachtwoord Mijn Telfort

• 9 januari 2020
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Ik ben sinds april 2018 klant bij Telfort, zowel thuis als mobiel. Het is totnogtoe niet nodig geweest om in te loggen op Mijn Telfort voor mijn mobiele gegevens. Nu wel, aangezien ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft en ik een nieuwe simcard nodig heb. Alleen kan ik niet inloggen. Als ik mijn telefoonnummer invoer en een nieuw wachtwoord wil aanvragen, zou ik een inlogcode krijgen op ofwel via een sms naar mijn mobiele nummer, ofwel via een mail naar mijn e-mail adres. Alleen, als ik op ‘opvragen’ klik, krijg ik bij het mobiele nummer een nummer te zien waarvan de laatste 3 cijfers niet overeenkomen met mijn mobiele nummer (ook niet uit het verleden) en bij het e-mail adres zie ik dat gegevens naar een mailadres worden gestuurd dat mij eveneens onbekend voorkomt. Hoe kán dit überhaupt, hoe kan ik dit laten herstellen en hoe krijg ik nu toegang tot Mijn Telfort? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 januari 2020, 09:09

Hoi @Coco1969, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier! Ik begrijp dat het inloggen op Mijn Telfort niet lukt en dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Ik help je graag met beide!

Als je voor het eerst wilt inloggen op Mijn Telfort, moet je daar eerst een account voor aanmaken. Ik vermoed dat je deze stap nog moet doen, waardoor het resetten van je inloggegevens niet mogelijk is. Als de ingevulde gegevens bij het wijzigen van het wachtwoord niet kloppen (of nog niet bestaan), dan laat de site uit veiligheid fictieve gegevens zien. 

Volgens mij heb je intussen ook contact gehad met de klantenservice, en is er een nieuwe simkaart aangevraagd. Klopt dat en heb je de simkaart al ontvangen? Ik hoor graag van je of alles is gelukt :slight_smile:

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Coco1969, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier! Ik begrijp dat het inloggen op Mijn Telfort niet lukt en dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Ik help je graag met beide!

Als je voor het eerst wilt inloggen op Mijn Telfort, moet je daar eerst een account voor aanmaken. Ik vermoed dat je deze stap nog moet doen, waardoor het resetten van je inloggegevens niet mogelijk is. Als de ingevulde gegevens bij het wijzigen van het wachtwoord niet kloppen (of nog niet bestaan), dan laat de site uit veiligheid fictieve gegevens zien. 

Volgens mij heb je intussen ook contact gehad met de klantenservice, en is er een nieuwe simkaart aangevraagd. Klopt dat en heb je de simkaart al ontvangen? Ik hoor graag van je of alles is gelukt :slight_smile:

Reageer