beantwoord

Verkeerd emailadres?

• 27 juli 2017
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste medewerker, het lukt mij niet om in te loggen in mijntelfort.nl, omdat ik geen gebruikersnaam en wachtwoord heb. Ik heb in mijn mail ook bevestigingsinformatie gekregen. Kunt u mij helpen door mij de juiste gegevens naar mijn mailadres te sturen? Ik kan niet bellen, want mijn telefoon is geblokkeerd voor 0900-nummers.
Gr. Peter
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 oktober 2017, 17:34

Hallo Peter, wij hebben geen reactie meer gehad op het inloggen op Mijn Telfort. Ik ga er daarom van uit dat het inloggen inmiddels is gelukt. Mocht je nog wel tegen inlogproblemen aanlopen, dan raad ik je onze tips voor het inloggen aan. Hier vind je een paar handige adviezen voor het inloggen op Mijn Telfort. Kom je er daarna nog niet aan uit? Laat dan een reactie achter in dat topic.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hallo Peter, wij hebben geen reactie meer gehad op het inloggen op Mijn Telfort. Ik ga er daarom van uit dat het inloggen inmiddels is gelukt. Mocht je nog wel tegen inlogproblemen aanlopen, dan raad ik je onze tips voor het inloggen aan. Hier vind je een paar handige adviezen voor het inloggen op Mijn Telfort. Kom je er daarna nog niet aan uit? Laat dan een reactie achter in dat topic.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter! Welkom op het forum van Telfort! Rottig dat inloggen niet goed gaat. Dat kan anders. Heb je je inbox gecheckt van jouw Gmail-adres? Daar wordt het mailtje naartoe gestuurd met de 'wachtwoordherstel-link'. Mocht je het mailtje daar ook niet kunnen vinden, laat het dan even weten alsjeblieft, ik help je dan verder.

Reageer