Verkeerd contract

• 3 oktober 2016
  • 19 reacties
  • 936 keer bekeken

Reputatie 1
Poosje geleden gaf ik al aan dat ik denk ik mogelijk een fot had gemaakt met mijn aanvraag...of mischien jullie?? Maar goed ik wilde mijn abonnement per direct in Laren gaan en geen nummerbehoud...maar bij controle van t contract bleek dit wel zo te zijn en ook nog eens pas per 1-11 in te gaan...Kortom ik zit een maand zonder tel want had zelf de andere provider al op gezegd...
Ook uitgelegd hoe of wat...
Er reageerde toen iemand cN telfort die er naar zou kijken en wat hij kon doen..ik heb mijn gegevens gegeven en tot op heden niks meer gehoord..nu kan ik dus ook niet bellen naar jullie. Mijn naam zegr genoeg, ik Lig in een tehuis en heb geen vaste aansluiting..dit werd te duur en ook overbodig als iedereen tich mobiel belt(43€ nig zonder belkosten per maand dus is enkel om tel Re hebben en met de tel vs zorg maf men niet privé vellen Kortom iedereen heeft mobiele telefoon hier...em daar zit ik dan...ik kan t Contract niet tekenen omdat ik er niet mee eens ben en ik dar ook meteen heb gemeld maar aangezien jullie en dat vind ik vrij apart enkel via tel of forum te bereiken zijn en niet via mail...zit ik nu klem...waarom krijg ik geen terugkoppeling...ik gaf mijn nieuwe nummer, mijn email en adres dacht ik...maar tot op heden dus 0,0℅ reactie terwijl dat wel werd beloofd..
Geen idee of mijn tel per 1-11 t wel doet?! Ik legde al uit waarom rel voor mij ecta belangrijk is..maar blijkbaar doet t jullie weinig maar ik zat vorige week tich flink klem toen ik in ziekenhuis belandde en men mij niet kon bereiken omdat er geen wifi daar was en nou ja amper..En ik ook niet van hun gratis netwerk op hun tv/pc/tel achrig systeem gebruik kan maken..wantdat is nu duidelijk niet gemaakt voor mensen met zware beperkingen ..
Ik kon dus zelf niemand bellen als nogih was en niet eens ik naar ziekenhuis werd gebracht...dat hoorde mijn volmacht houders pas uren later want ik was nummer 2 die dag van één woongroep die werd ingezonden en de zorg vergat deels hen in te lichten maar hoppre ook ik t anders wel deed...Kortom dat was geen fijne situatie en stel t was mis gegaan? Dan was ik dus alleen gestorven hè! Van tehuis kreeg ik excuus en werd ook nog even gebeld met degene die meteen gebeld hadden moeyej worden...
Nu kan ik meestal nog zelf veel maar wel enkel pp mijn tel....ik kan dat niet op andere manieren bijna.. tenminste niet buiten mijn dure spullen om en dar zijn geen dingen die je meeneemt naar een ziekenhuis...
Ik dat degene die destijds reageerde Stephen heette? Klopt dat? Want Jan mijn topic niet meer vinden en verder ook niks meer...
Zou je aub mijn abonnement per direct kunnen laten ingaan? Dan zorg ik dat als jij vandaag of morgen kunt regelen dat t contract daarvoor ook woensdag op de bus zal gaan!!! Kortom geen nummer behoud en per direct ingaan! Dar moet toch te regelen zijn. Mijn broer werkt bij tele 2 en doet daar deels t Forum maar met name meer t IT en die zegt t vrij simpel is.. ik kan hier geen tele 2 hebben wat ik jaren wel had..omdat dit tehuis door alle nieuwe snufjes last van storing geeft deels maar ook de provider mast te ver weg staat en oh tuurlijk mag er best één op t dak maar om dan aan tehuizen prijzen van 50.000€ te vragen terwijl er zoals iedereen wel weet enorme tekorten zijn ij de zorg en dit maar al te goed merkbaar is ook voor mij of juist als mij als bewoner...denk ii zelf providers verdienen oo die mast en deze hoek met ook woningen volop omheen is echt een hoek met slecht bereik meeste providers en jullie worden de derde die ik probeer maar nu rond gevraagd zorg wat zij hebben en waar zij best overal bereikbaar zijn...kwam ik op jullie uit...en dan wordt er door mij of jullie, ik heb eigenlijk geen idee een fout gemaakt maar rechtzetten kan enlel via tel..maar wat als juist daar problemen mee hebt en zelfs nu helemaal niet meet hebt?!
Ik hoop echt t snel wordt opgeloste...volgens broer die al vanaf begin bij tele 2 zit is ontzettend simpel en gebeurt t bij hen ook geelregekd klant een fout maakt...dan is even in systeem anders instellen en van klaar...En niks aan de handje dan...
Dus waarom krijg ii 1 geen reactie meer terwijl men zei ik kon er nog op terug en 2 waarom is t niet opgelost?
Graag hoor ik snel meer en ik gaf mijn gegevens en Google adres maar en je ziet t echt om een Wzc gaat oftwel sjiekw naam voor gewoon een verpleegtehuis hoor...En iedereen die nieuws leest weet ook wel dat je hier niet zomaar binnen komr...jwvdan echt in laatste fase leven zit...En Tja ik Ben jong en voor mij is extra belangrijk...
T geeft Kortom grote problemen...niet te begrijpen als je gezond bent mogekuj naar wel als je ziek bent!
Ernstig ziek dus want anders woonde en lag ik niet hier!
Kortom ik hoop dat nu wel snel alles wordt opgelost...En jullie belofte ook houden als jullie zeggen je hoort nog van mij!

Groeten
Laura

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Laura,

Sorry voor deze wat late reactie.

Heb je inmiddels al contact gehad? Ik kan me indenken dat je het abonnement eerder in wilt laten gaan namelijk. Indien het zich nog steeds voordoet dan help ik je graag verder. Hier heb je gegevens voor nodig. Wil je je 06-nummer, postcode, huisnummer en e-mailadres naar mij sturen?

Ik zorg er dan voor dat het zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Alvast bedankt!
Reputatie 1
Hi Michael. Ja dat is goed gekomen ..maar oo tweede probleem nig geen reacties die ik onder t gesprek met Stephen zette...simcars us geactiveerd maaaaae mijn tel geeft aan er geen simkaart in zit en hij kan er tich echt maar op één manier in ej ja tel is simlockvrij...dus wat us er mis? Ik zal je mijn gegevens privé doorgeven. Mischien jij kunt zien War er mis is oo mijn telfort zegt hij steeds dar uj geen bundels heb maar bij bundels dus wel. Nu baal ik wel want tot t werkt betaal ik ej is mijn grote probleem nig steeds niet opgelost en dat baart mij wel zorgen en zorg ook omdat als ergens anders netbbed en al in gebouw Ben ksb ik hen niet bellen wabt nogal vaak ligt de nood bel eruit en Kortom dar maakt dat ik niet de kamer af mag 😞
Je hoort mij zo na de zorg.

Gr Laura en bedankt voor hè Reactie al bleek dat al opgelost enkel Mail zit Inn spam box??? Wat ook nogal apaer was want rest niet...
enkel Mail zit Inn spam box??? Wat ook nogal apaer was want rest niet...
Dat komt wel eens voor, ligt niet aan Telfort perse maar ligt er aan hoe webmail je post ziet. Ik zie bij mij ook vaak post dat als spam wordt gezien maar het niet is. Kan zijn dat er bepaalde woorden in staan. Je kunt dat bij je webmail, als het goed is, markeren als geen spam.
Reputatie 1
Dat heb ik nu ook gedaan want anders had ik al eerder gezien hihihi.want Tja ik zit niet elke week spam door te nemen..daar heb ik officieel ander email adres voor... maar zelfs dan ontkom je nooit geheel aan spam...En ik ben met dit account juist heel excCf aan wie ik t Geef. Omdat voor simkaart was wel gebruikt maar voor bv overige bestellingen die ik soms doe al is zelden. Want daar mos ik budget voor..Geef ik dus altijd de ander oo...maar dat is niet handig hè als je op zoiets als simkaart verwacht want dan wordt echt een puzzel....
Bedankt tich voot je tip rn ik wacht nu op nieuws Michael over waarom de simkaart die Dus wel zou moeten werken mijb tel zeggt dat ik er geen één in heb. En heb deze tel al even en al 3 providers verder...want dittehuis staat net in een hoek met slecht bereik...En vaste telefoon is ongelooflijk diuur en dat kan ik niet eens opbrengen maar ook totaal niet handig in mijn situatie...
40€ voor enkel telefoon lijn te hebben...dus rest kosten komen er nog bij..nee dat kan ik die niet missen en mobiel moet ik sowieso hebben ook...
Tips van broer gehad doe bij tele 2 werkt al maar nee simkaart wordt niet geaccepteerd...tenminste tel zegt dat er geen één inxit zelfs...dus ii blij..was allemaal al opgelost en dan nu dit. Nou ja zal wel aan mij liggen. Gezondheid is altijd afwijkend en regelmatig ook andere dingen doe dan niet kloppen of werken..
Hopelijk hoor ik gaie iets en kan ik dan eindelijk bellen want nu is contract in gegaan dis Tja rekening bundel loopt maar ik kan dus nog steeds niks..En maf ook de woongroep daarom niet meer af met mijn bed om bv in restaurant koffie te drinken met visite...want noodbel doet niet altijd goed daar dus Tja dat beperkt mij nog meer....want maak al amper iets mee nog...droevig maar waar...
Maar goed daar dan maar beste van maken toch?! Kamer is niet groot voor bv 4 man visite soms en dar is wel lastig maar hoed beetje passen en meten en dan lukt t wel
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, ik neem het even over van Michael. In het systeem zie ik dat je nog geen gebruik maakt van het abonnement. Heb je ook het KPN netwerk geactiveerd om gebruik te kunnen maken van het netwerk? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hoi Stephen ik xou wel willen maar mijn tel blijft aangegeven dat er geen simkaart in zit. Die er tich echt maar op één manier in kan. Tel is simlockvrij dus dat is ook probleem niet.....Kortom t lijkt er eerder oo dar dr simkaart t niet doet. En ineens hoor je dan ook dat weleens meer mendrn dar is overkomen en met een nieuwe ineens alles wel in orde was. Ik baal er zeker van natuurlijk dat jij t Contrnt hebt gecheckt en al en was blij dit ok was...maar ik en volmachthouder heeft ook nog nagekeken...simkaart zit er toch ecgt goed in en toch geen simkaart staar er boven in..terwijl twee eerdere t wel deden. Simyo en heel kort een KPN prepaid die ik van vriendin even leende ej ook om te checken of tel t wel deed nog. Al zou apart zijn want ik heb deze tel ook noh naar geloof week og 6-8 ...ik heb de lg Nexus 5x en hiervoor de lg Nexus 4 maar ook daar pakt de simkaart niet....

Dus wat is er mis?? Hoop je mij gauw kunt helpen want tenslotte betaal ik al en voor mij veel geld..En tevens ik had amper bereik maar dit in nog erger!
Gr Laura
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, ik denk dat de simkaart dan defect is en er niks anders op zit dan jou een nieuwe te versturen. Als je mij ter verificatie onderstaande gegevens via een privébericht kenbaar maakt dan verstuur ik je de simkaart.
- Geboortedatum
- Laatste 3 cijfers rekeningnummer.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
13-05-1980
En rekening nummer laatste 3 cijfers 083

Ja dat was onze conclusie ook al naar vriendin de simkaart ook in haar tel deed en ook simlockvrije tel en zij kreeg ook melding er geen simkaart aanwezig was.

Ik wacht t af en zou uk ook niet een ander contract moeten hebben? Aangezien ik geen nummer behoud nam? En hoe zit t met de periode die nu wel al betaal maar ik dis geen gebruik van alles kon maken?

Jij ook bedankt en ik wacht vol snaer de simkaart af!!! Want dit is wel heeeel onhandig maar ook niet leuk wabt Mus de gesprekken met oma om de dag zeker wel eventjes en ook met anderen die niet bis wifi kunnen bellen en dat zijn er in mijn krijnf noh best veel.... Bedankt en ik hoor je!!
Reputatie 1
Wat bedoel... contract ik opgestuurd krreet om te tekenen is met nummerbehoud...dus mijn volmachthouder wees mij erop dat ik moest vragen of ik niet een ander contract hoor te krijgen,zejer nu mogelijk ook nummer wijzigt?! Of blijft dat t zelfde ondanks andere nieuwe simkaart? T ligt klaar om aan jullie te verzenden mij ik moest toch even navragen wees zih mij erop. Daar heb ik hen weer voot,zij letten weer op de administratie...En zij mogen ook tekenen maar als ik zelf Jan doe ik t zelf. Maar bv naar een bank kan ik niet dus daar doen xij t dus allemaal regelen met de volmacht die door notaris is opgesteld. MAae ik wil natuurlijk zelf blijven regelen wat ik ook zelf kan ej zijn kijken wel met mij maar ik maak de keuze of ii t zelf af kan if dat zij t overnemen. En in dit geval kan ik t prima zelf allemaal. En doen zij kopie in mijn map enzev. Kortom erg fijn mijn twee beste vrienden dit samen voor mij doen en beide ook zo hun eigen taken. Bv de Eem bemoeit zich ook over mijn zorg en de groep, dokters en dar soort dingen en de ander weer de bank zaken meer rn telefoontjes die nodig zijn maar boot mij snel ingewikkeld zijn. Kortom ik bof maar met hen rn omdat zij geen vriendinnen van elkaar zijn maar enkel met mij is er ook juist weet controle over elkaar...want tja je hoort vaak genoeg mensen geld zo kwijt raken of er schulden komen.. en dat is nu praktisch onmogelijk. Dit was dan ook tip van mijn notaris om zo te doen. Rijk ben ik niet rn zal ik ook nooit worden maar wel goed dat er ook geen dingen gebeuren die niet zouden mogen. Dus post gaat altijd naar mij gewoon toe en ik laat t beide lezen. En Tja als zij iets doen en staat oo ander adres weet je dus zo al dar t niet klopt..En kan mij weinig gemaakt worden is mij uitgelegd.
Tja dingen waar meeste mensen deze leeftijd niet mee bezig zijn maar ik wel moet. En zij daardoor ook wat soms best confronterend is. MAae is voor de zorg ook hoot. Ipv 80-90+ ers te verzorgen ineens iemand vanje eigen leeftijd in huis te hebben en ik hoor dit menig verpleegkundige aan t denken zetten. Maar dat is op zich niet eens zo slecht.

Ik ga nu tot dec een zware periode deze week in mer nare behandelingen waar ii erg ziek van wordt en wat elke 3 mnd terug komt. Maar dan is bijna kerst...En wordt mijn kamertje weer klein kerstpsleisje en vaak veel bezoek ivm rest jaar. En Kortom ik kijk vooruit en dat zal mij door de zware weken heen helpen. En ook wetende dat ik hier goede zorg en er gied oo mij gelet wordt en nou ja ik moet ook wel even naar ziekenhuis.. dus hoop simkaart deze week wel mag komen want dan ben ik daar bereikbaar.. want internet is dan lastig voor mij en dan is juist bellen erg belangrijk. Maar goed...ik hoop dat lukt...want anders is wel stil en ook lastig...En ook belangrijk omdat mensen juist vaak bellen om te horen hoe gaat maar ook ig en wanneer de dan langs kunnen komen...En anders moeten we nog even zien wie dat op zich neemt....En dan nig..want ik weet t t béste want wanneer welk onderzoek..wanneer zorg enzev.. ik kan beste zelf de afspraken maken is wel gebleken in verleden...maar ik wordt meest blij als ii oma en zij mij weer kan bellen...want zij kan oo moment niet komen omdat ze erg verkouden is en dit is voor mij levensgevaar lijk...En anderzijds moeten tantes mij dan appen hoe of wat steeds...En Tja soms is voor ons gewoon even elkaar horen al veel winst...En vinden we dat beide erg fijn .oma vervangt voor groot deel dec rol die mijn ouders eigenlijk op zich horen te nemen... maar aangezien ik hen zelden spreek volgens hen omrat t ze lastig vinden wat oma en peettante onzin vinden...maar goed t is dus voor mij wel erg fijn dat oma er wel is en hoe zwaar en moeilijk ook.. ze Laar mij nooit stikken...En zal ook in umc er zijn als de tenminste is opgeknapt...dit is altijd wat rottige periode als iedereen grieperig en verkouden is....dan is t erg stil qua bezoek ej is juist bellen zo belangrijk want al woon ik met 12 anderen in woongroep tehuis.. je hoort en ziet tich liefst gewoon je eigen vrienden en familie en niet die van anderen...em ik heb een leuke groep hoor en leuk zorg team maar tehuis is geen thuis en je kiest niet zelf met wie je woont hè...
Maar je maakt er wel t béste van. Enkel ik ben xo andere ziek als een ouder iemand dat ik meest van iedereen slaap en minst aan dingen meejaj doen en tevens in hele tehuis de enige ben die ook echt 24/7 op bed ligt en niet omdat de zaak al afloopt of door griep bv maar omdat ik niet kan zitten lopen ig staan..En op mijn groep lopen er nog paar en rest in rolstoel...dus ja daar wijk ii al erg in af..al maak ik wel Gezellige van met mijn blond Amsterdam dekbed en kussens.. en tas ervan...om zo toch gezellig te zijn en niet zo enorm ziek over te komen....ook al ben ik t wel...ik vind belangrijk dat ii ook Laar zien wie ik ben. Gezellig, vrolijk en zeker geen klager en snel tevreden. En altijd ij voor praatje..behalve alsmijn kamer deit dicht is..dan weet men inmiddels dat ze dan niet mogen kloppen of binnen komen op zorg ma dan....maar dat ik dan slaap of rust...En dat ga ik nu ook doen elke dag sowieso slaap ik van 12.30 +/- tot 17.00 dan eten. Zorg en nig even tv en om 21.00 is weer dag voorbij en tot volgende morgen 8.00 uur en zo gaat elke dat weer door...
Kortom ik dlaap meer als ij wakker ben. Maar blijkbaar ook hard nodig.

Fijn weekend en zonnige zondag! Heerlijk weer om naar t bos te gaan met je vrouw of vriendin en of kids en daar lekker warme choco ondanks noet koud is...maar pracht ig deze tijd van jaar...

Bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Het is niet nodig om een nieuw contract te tekenen. Aan je contract zelf (bundels, startdatum, en einddatum) verandert er niks. De voorwaarden blijven gewoon hetzelfde. Het tijdelijk nummer dat je van ons hebt ontvangen is vanaf nu gewoon je vaste nummer omdat je geen gebruik meer wenst te maken van nummerbehoud. Laat je weten wanneer je de nieuwe simkaart hebt ontvangen? 🙂
Reputatie 1
Doe ik rn bedankt voor t oplossen van beide problemen en nu kan ik met voor de nare behandelingen echt inslaan t vast verspreiden en merkt men wel als ik weer gebeld kan worden! Top dus en bedankt voot dr service!
Je hoort mij als de simkaart er is en ook werkt
Reputatie 8
Badge +16
Doe ik rn bedankt voor t oplossen van beide problemen en nu kan ik met voor de nare behandelingen echt inslaan t vast verspreiden en merkt men wel als ik weer gebeld kan worden! Top dus en bedankt voot dr service!
Je hoort mij als de simkaart er is en ook werkt

Graag gedaan! Ik hoop dat de behandelingen snel achter de rug zijn en hoor graag van je of het is gelukt met de simkaart.
Reputatie 1
Nog x binnen mAae hoop vandaag liefst of uiterlijk morgen...voor ik of morgen if maandag naar umc waarschijnlijk zal moeten ... Want dat is wel zo fijn!! Ik wacht vol spanning af en je hoort mij!
Reputatie 1
Hi Stephen nou ziekenhuis werd even uitgesteld want ik heb een longontsteking door een bacterie waardoor ik dus geïsoleerd moet liggen en nou veel xs in ziekenhuis hier voor kunnen, kunnen ze ook gewoon in tehuis maar prettig en leui is anders maar maak er y besre van xoaos altijd...
Wel erg stil en eenzaam.

De simkaart is geactiveerd, lijkt te werken maaaaaaar....ondanks en ner gekeken mijn verpleging wel bereuk heeft heb ik dat dus totaal niet...En dat maakt mij wel angstig ....ze hebben mijn tel deels door tehuis mee gedragen en gecheckt maar nergens had ik ook mAae iets bereik. Allerei andere providers gaf hij wel aan mAae Tja die heb ik dus niet..En maakt mij anfsrug dar ij dus dadelijk een jaar voor een abonnement betaaal maar niet kan bellen...en voor de meeste is dit Mis schoen een klein bedrag(ik hoor regelmatig War andere ksuhr zijn en dan denk ik ja leuk mAae dar hou ik niet eens per maand over...) En ik zit dit wel op mijn Max al...En nu kan ik noh noet bellen....nig ideeën?? Of is er iets anders op Re lossen...want zonder tel ben ik niks....En handig je iver wifi kan bellen mAae ik kan dus ook een hoop niet bellen en moer veel al uitbesteden aan volmachthouders mAae ik wil t Gene uj zelf kan ook graag zelf blijven doen daarnaast ben ik gewoon ook voot veel mensen niet bereikbaar...of instanties en dar is mijn wereld wel een must..want ze bellen dan naar de groep MAar die neemt wel aan en zegt ij terug zal bekken als uitkomt...want die lijn is een privé lijn en moer 24/7 zoveel mogelijk vrij zijn en je begrijpt dat ik geen toestemming dus heb om er mee te mogen bellen...
En inmiddels leveert t problemen op..En zwgr ook de zorg nou wanneer kun je nou weer bellen. Eerder in begin mee prepaid nog geprobeerd mAae ee zijn altijd instanties die weigeren je terug te bellen, veel vragen om te bellen en tevens lange wachttijden...Kortom dat kosre mij teveel en tien kom t nih omfar ik getrouwd nig was mAae ja meneer mijn ex verliet mij hier in tehuis nogal vrij plotseling en dat binnen 6 wk en hoop gedoe vooraf...dat we nu dachten aan abonnement en aangezien de flex verpleging en die overal komen wel gied bereik met telfort hebben..dacht ik nou Neem ik die toch...de andere was of t Mobile of kpn en nou ooit had ik jullie al en was ik erg te reden mAae tir nu toe betaal ik wel maar......ik kan helemaal niks en dan is helemaal veel geld maar geeft dus ook problemen... dokters, instanties, displines tehuis, advocaat ivm vechtscheiding ex en ga zo door voor niemand ben ik bereikbaar...Enne dat geeft wel flinke problemen want nier alles kan via mail of whats app enzev...logisch ook...
En je bent in nl zo beetje verplicht mAae zeker ij in mijn kritieke situatie om bereikbaar te zijn. Hoor graag tips maar als dar niet werkt want dan?? Is er dan een mogelijkheid tot ontbinden contract...T contrsct heb ik wel klaae liggen mAae nog niet op ppst omdat ik mer Buitenpost mee wil hebben korrom mer bezoek en die mag nu voorlopig even niet komen...dus al heb ik wel via internet t aangegaan...ik heb nog niks getekend..En ik snap best dit niet normaal is en ik dan vraag om wel erg speciale uitzondering voor mij te maken...zodat ik tijd ik noh heb...vrij ben om te bellen en doen wat belangrijk is..
Nu kopen we er bv erg tegen aan dar de longarts mij niet kan bellen...En dat is nu wel een ding want ze/hij spreken de zorg wel maar horen liever van mij hoe t gaat want tja ik weet ecgt wat ik voel....En merk en kan de vragen goed beantwoorden....En als je weet ik in 2014 aan dit soort grapje bijna twee x doodging..vind ik al heel wat ii ebkel voor een mri mer ambulance naar ziekenhuis moest en weer terug mocht ej infuus hier kikn krijgen bij uitzondering en dar us daj vooral noh omdar wua longontsteking en ze in ziekenhuizen overvol liggen mAae t meest ik ook erg veel zorg naast t ziek zijn van de longen nodig heb...dat zij niet kunnen bieden...al hebben ze hier ook tijdelijk een verhoging met moeite bij ciz bij elkaar moeten krijgen want die vond ik maar ziekenhuis moest wabt Tja dat scheelt weer zorg geld vanuit hun pot...ja alles draait om geld en als je ebkek met een wao uitkeringkje hier binnen komt...dN kom je er snel achter dat je geld zo van je uitkering voor eigen bijdrage wordt gehaald en dar de gemiddelde tiener meer zakgeld per week heef als jij ebkel ik veel meer kosten noh heb...En dis Al erf afhankelijk steeds ben van defden maar die ook hun grens hebben en dar is logisch...
Moet nu ook weer bij de kerken in hulp vragen voor een speciaal hulpmiddel dat ik thuis wel vergoed zoy krijgen maar in tehuis niet...zijn geen kleine bedragen en t is echt wel iets ij mij voor schaam...altijd maaar hipej en duimen dat er hulp is als uj omhoog zit maar ook instanties en zelfs kerken hebben t moeulijker en Kortom...T valt niet mee en t is laatste waar hè oo wacht als je al zo ziek bent..MAae waar vele lotgenoten en ik tegen aan lopen door de te ver doorgevoerde bezuinigen....voor ons is er geen luxe if War dan ook...voot ons t Elle dag vechten tegen van alles en veeeeel energie ook noh kwijt zijn aan alle instanties enbzev enzev...
Kortom leuk is t al een pois niet meer maar mi wel erg eenzaam...al Kaan ik naar kort bellen omdat mer zuurstof niet fijn is ej ik noh lucht tekort kom dan...mis ik mijn vaak meerdere per week telefoonrjes met oma...89 dus nee geen Smart phone..Mar ook veel anderen...T lijkt wel alsof half nl via internet kan belkeb maar je komt er achter niet xo is als je niet gewoon gebeld kan worden...
Kortom ik ben inmiddels meer dan wanhopig en verdrietig ook...

Hoop echt je mij kunt helpen..
Er oo Warmt voor manier ook een oplossing is..
Ik heb een Nexus 5x van LG , nog maar enkele maanden oud dankzij broer bij tele 2 in dienst en hoge baan daar...maar hij heeft zelf tele 2 en die viel dis Al af omdat hij hier niet kojn bellen..
Tja is leuk en aardig..de mast staat niet eens zover weg maar tich voor beter bereik wordt door kpn oa voor plaatsen paal...meer dan 50.000€ gevraagd...euh...blijkbaar zitten zij er niet mee dar in zorg slecht gaat en juist alles al em mog meer wordt weg bezuinigd en daardoor zo aanschaf niet eend een mogelijkheid is en tehuis zelf ook er mee zit dat mensen niet kunnen bellen. Vaste lijnen werden te duur en ik mag dan veel op kamer zijn maar meeste mensen niet...
Dus is besloten daar niet voor te kiezen maar iedereen mobiel ook vsnwre toekomst want fit gebouw is na 60+ jaar nu met 2 jaar compleet nieuw en is prachtig..wat vaak scheef beeld maakt met de werkelijkheid overigs hoor want t is en blijft een tehuis...

Hoor graag en hoop snel van je!!

Bedankt
Groeten
Laura
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je geen bereik hebt met de nieuwe simkaart. Zou je deze willen plaatsen in een ander toestel om te kijken of je wel bereik hebt. Het kan zijn dat je telefoon de boosdoener is. Op deze manier kunnen we erachter komen. Laat je even weten wanneer je het hebt uitgeprobeerd?
Reputatie 1
Ik kan t morgen ochtend bij toeval proberen omdst vriendin die vorige keer ook simkaart teste wederom komt om de was te halen. Al mag ze niet bij mij..ik App haar wel ej dan moet xorrg evrn meehelpen maar dan weten we t zeker. Ik mag toch hopen y niet mijn telefoon is...zoals je al begrijpt denk ik kan ij geen andere veroorloven en mijn broer mag ook maar 1 tel per jaar nieuw kiezen en kon dat doen deze keer omdat hij de lg Nexus 7 heeft en onzin vond hem sl te vervangen en zijn vrouw bij haar abonnement al nieuwe kreeg en ii kan die combinatie nier doen want een bedrag van 20€ og meer wordt voor min teveel...ik hou namelijk per maand oo deze manier met de ene maand 20€ over en de maamd erna door dat ik speciale ijzer tableten nodig heb maar kabinet heeft besloten sinds poosje dat dit een ondrr vitamines valt....dat kost mij dis om 2 mnd 12,50€ en dus hou ik ner en ja dat noemen ze zak en kleedgeld....7.50 over om alles te kopen ik nodig heb en dan moet je net een huid hebben die tegen veel niet kan en dus speciale producten nodig heeft en ik vraag ze nih weleens kado maar als je al zolang zo ziek bent als mij..31+ jaar waarin ik 8 tumors al overleefde mAae inmiddels ze blij zijn als ij de 40 überhaupt mag halen...En kabinet je officeel volgens site heel mooi zegr iedereen mag 250€ overhouden van uitkering....MAae je daarvan al je verzekeringen en die zijn bij mij duur uiteraard en tel en tv en extra's groep bv voor kerst en Sint en allerei verjaardagen enzev moet betalen nou dan hou je einde weinig over...T is zekfs zo dat ik meer geld zou overhouden als ui gewoon zelfstandig of in een fokus woning( zelfstandig wonen met 24 uurs zorg) zou overhouden...maar dit is voor mij niet haalbaar meer. Huisartsen hebben minder tijd en ciz bezuinigt op zorg, gemeentes en ik heb erg klein netwerk die mantelzorg verzorgen. Te klein zelfs...maar goed dat mijn kamer al in half jaar mibstwns niet us schoon gemaakt moer ij naar mee doen terwijl iedereen snapt dit juist nu wel erg dom is want veel stof als je heel dag bijna leeft...
Kortom kabinet bedenkt t leuk maar ik ben in veel zoals kleding enzev enzev dankbaar dat ik vriendin bv heb die vrijwilliger is bij stichting uit eigen dotp waar ik niet wrs toegelaten tot tehuis omdar ze mer mijb leeftijd erg zaten..maar daardoor wel zorgde uj dus nu bijna zonder netwerk zit ivm eerder...maar goed zij letten oo als er kleding ij mijn maat binnen komt en vrienden van mij gaan graag naar zwarte markt in Beverwijk en niet elke keer want ze wonen iij ver van mij maar als ze iets zien en is niet duur dan nemen ze leuke dingen mee voor mij. En ik heb veel hulp gehad toen ik twee en half jaar geleden hier terecht kwam want ex gaf mij totaal niks mee...En ij had dis werkelijk niks maar wel de kleinste kamer en waar veel tweedehands meubels niet in konden en nu hadden ze naar daarvoor bij doop en verjaardag oo zelfde dag gul gegeven...3 dg later dumpte miij ex mij en was al r geld weg + al mikn eigen spaargeld en zelfs mijn uitkering en vakantiegekd waar hij al niet meer aan mocht komen omdat we de papieren al getekend hadden....we hadden geluk met advocaat die meteen kon en omdat ik ex deels nig begreep ondanks zijn psychisch eigen ziektes en dat leven met vrouw als mij zwaar is al wist hij dat toen hij met mij trouwde en zelfs 14 jaar eerder toen we relatie kregen en ik al bijna volledig op bed lag maar ietsje meer zelf nig kon maar jaar later was er al zorg in huis ..maar Goed....ex heeft na tekenen zich tot nu toe nergens aan gehouden wat inhoud dat ik niks meer hev...ij kreeg nog net mijn kleding en bofte twee vriendinnen meteen binnen twee dg mijn verzameling blond Amsterdam weg haalde.. want hier ben ik erg aan gehecht. Alles gekregen ook dis daardoor nig meer betekenis...van servies tot beddengoed alles maken ze mee en ze kregen zo waar mijn kleding mee maar toen mijn tweede moeder zag wat ij überhaupt had...heeft zij onder vrienden van haar geld ingezameld en zo ook noh om te beginnen belangrijkste nieuw gekocht...niks duurs gewoon zeeman, wibra enzev mAae teken mAar ij blij mee was. Ex wilde niet werken en verschool zich dan achter ziektes van zich zelf mAae wia inkomen lukte niet en hij zij tegen mij en dat was net nadat ik oo ic geïsoleerd poos had gelegen en bijna twee x al er nier meer was..dat we geen bijstand kregen omdat we auto hadden?? Ik vond dat al raar en vrienden zeiden al klopt nier..MAae ja ij was ernstig ivm alles ziek en ik kon dus niet achterna.rerwikp ik normaal alles deed...
Daarna jon ik niet meer wabt ii liep tich letsel op..En daardoor Jan ik met koppie nier alles meer bevatten en meer hulp vaak nodig als bv bij belasting instanties enbzev...al ontkom ik er ook niet altijd aan.
Maar goed...hij bleek ook nig eens in amper 4 mnd meer dan 12.000€ schuld Re hebben gemaakt...dat mocht ij ophoesten..nou daar ging mijn wmo geld regeling voor extra kosten die ii nu ook niet meer krijg...maar had best aardig bedrag en rest leende een vriendin mij en die betaal ik dis ook elke maand minimaal af en zij erft alles als ik doooga en draait ze verlies neemt ze nig voor lief ook. Zij is ook mijn volmachthouder en dus weet ze ook wel ik zuinig noet doen en ik leen verder dis niks if War dan ook..
Kortom...ja hoop ecta voor kiezen gehad en nieuwe tel...nou dat gaar echt niet worden..En deze is juist zo top want met de Nexus 4 deed ik 4/5 haar...En dat redden meeste tel niet en dus blij ik deze kon krijgen...ook al start Google nieuwe lijn hiervan de Android updates blijven nig paar jaar komen. Dus voorlopig geen punt wat enorm voordeel is van deze tel.
Kan zo mee r graf in zef maar sidar ii vanaf de hemel nog eens kan bellen(Sorry even galgen humor hoor
Reputatie 1
Test gedaan en blijkt niet aan tel te liggen..tich apart..
Dus wat nu? Ik maak mij wel erg zorgen... telefoon is voor mij zo ontzettend belangrijk..T is mijn leven lijn naar buiten...En dan kan bellen voor veel mensen belang rijk zijn...T maakt voor mij wel nog meer uit..want tenslotte kan ik nergens heen, kan ik niet op andere manier met veel vrienden en familie bellen en moet ik zeggen dat deze maand ij zonder tel zit al maakt ik mij noh veel meer eenzamer voel als ooit ervoor...
Maar t maalt ook ik veel mis...ik en dat is tich al zo in een tehuis geïsoleerder dan in normale wereld...je kunt zorg om je heen hebben maar dit is zorg, zij hebben geen tijd voor een praatje .. dus voor mij is en praatje met mijn vrienden en familie en ja oma dus nih belangrijker als voot iemand die even aito if fiets pakt en zijn vrienden en familie kan bezoeken....ik kan dat natuurlijk allemaal niet.. nee in 10 jaar ben ik hooguit 1x uit geweest...niet bepaald normaal nee...En noout een puny want ik had toch veel contacten maar dan via tel. Want iemands stek horen is heeel veel waard. Niet enkel voor mij mAae ook voor anderen die geheel oo bed liggen of bv nu mijn oom die dan wel tijdelijk naar wel langdurig in ziekenhuis verblijft of nichtje dat in België woont...ja die hebben t zelfde...maar ja....ik hoopte eerst oo de simkaart en toen noy mischien ligt dan aan tel...maar ook niet en nu ??? Nu ben ik echt wel uit mijn hum en verdrietig of we dit goed kunnen oplossen. Ondertussen hebben de mensen van IT hier die ook veel weten oik eens gekeken en hele gebouw door geweest mAae nergens bereik..
En Kortom daar lig ik dan...extra ziek, en nig meer dan ooit afgesloten vd wereld....En geen oplossing.... instellingen zijn in orde .. Kortom vraag aan jou is War nu?!
Ik betaal dadelijk al maand en aansluitkosten maar ondertussen kon en kan ii dus niks.
Nou ja je snapt mij wel...ik had erg veel hoop op jullie..heel veel zelfs en voor nog een redelijke prijs....maar nu ben ik evkel verdrietig en teleurgesteld. Nier uj jou mAae wel in war telfort beloofd, na mijn lange speurtocht en dan nog minder zekfs als mer simyo bereik heb...ook buiten is gebleken want de man van it had pauze en is naar buuten geweest even zon in..maar ook daar nergens in park was er bereik... ook niet simkaart in zijjn tel...hij dacht ik test dar iij nih even...maar nee dus...En Tja ik zou nu zeggen...En zei hij ook.. u kunt mij nier leveren War u beloofde. En hij hoopt voor mij op begrip en dat u tich mooi maamd geen kosten haf en de aansluit kosten maar u mij aanbied ij een andere provider zoek zodat wat voor u en velen veel minder aan orde is maar voor mij nogal een noodzaak om vereenzaming tegen te gaan enzev u mijn contract kunt ontbinden en geen kwaad woord van mij wabt u deed u best..En dar us meer als velen doen...maar ik hoop ook op begrip en dat u noodzaak begrijpt in mijn geval en Tja Kortom ii hiio er een mogelijkheid is zodat ik dan dan Helaas niet om jou en telfort ik niet verder vereenzaam en ik weer bereik mAae naf hebben.. en Tja is iedereen is duurder als jullie Hierna dus ii ga er weinig io vooruit ..maar dat is dan Helaas mijn ding...al heeft t wel zo zijn min punten maar ja soms is niet anders...En leuk vind ik dat niet want ui xak tijd moeten inleveren en zoveel was al niet Maar beter iets als niets.. toch?
En jij en ik hebben denk ik alles wel geprobeerd...En ik vinf t spijtig t oribleem niet us verholpen mAae je giede service verdient zeker een 10... Al zuknje daar mogelijk weinig aan hebben...MAae mag gezegd worden. Dus ii duim we er uitkomen en ik weer kan bellen en u nig geel veel meer mensen zi netjes mag helpen. En vaak snel ook!
Gr Laura
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, zie privébericht.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laura, via een privébericht heb je mij laten weten dat je bereik hebt met je telefoon. Ik ga ervan uit dat alles hiermee is afgehandeld. Op dit topic plaats ik een slotje.