beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet

• 20 juli 2019
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 1
Online lukt het niet en ik wordt niet telefonisch teruggebeld door de klantenservice.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 juli 2019, 09:23

Goedemorgen @haitham.elhankouri, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega Jasper al voor je bezig is geweest in je andere topic. Dat gaat over hetzelfde onderwerp, laten we het daarom overzichtelijk houden en verder gaan in dat topic. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust daar weten.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @haitham.elhankouri, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega Jasper al voor je bezig is geweest in je andere topic. Dat gaat over hetzelfde onderwerp, laten we het daarom overzichtelijk houden en verder gaan in dat topic. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust daar weten.
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort Zoals u ziet wordt er niet gereageerd.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @haitham.elhankouri, wat lastig dat het niet lukt om je verhuizing door te geven. Wanneer en hoe heb je dat geprobeerd? Heb je je gegevens al ingevuld op de verhuispagina om je terug te laten bellen?
Reputatie 1
Hey! @Alexandra - Telfort , Ik had het eergisteren geprobeerd ik had mijn telefoonnummer ingevuld op de verhuispagina maar ik werd niet terug gebeld.

Reageer